אם תחלקו את הישראלים לתת־קבוצות לפי אהבתם לספורט - אני אכנס ללא ספק לקבוצה של אלה שפחות מתחברים לתחום אך מתאמנים מבחירה. אחד הדברים שמעודדים אותי להתאמן הוא אביזרים שונים - מביגוד נוח ומנדף עד נעליים נוחות.

אחד הדברים החשובים ביותר עבורי ברכישת נעל ספורט הוא המשקל שלה - וזה הדבר הראשון ששמתי לב אליו כשהחזקתי בפעם הראשונה את נעלי הריצה החדשות של חברת אנדר ארמור. מדובר בנעליים מדגם Flow Velociti Wind, שנבדקו לשימוש במעל 17 אלף קילומטר.
הנעליים בעלות עיצוב יפה, שהופך אותן לכאלה שניתן להסתובב איתן גם מעבר לאימוני הכושר השונים. הן כוללות מערכת ריפוד מיוחדת שהופכת אותן לקלות במיוחד, כאשר צוות המעצבים והמפתחים של אנדר ארמור שואפים לייצר את נעל הריצה שתביא לביצועי הריצה הטובים ביותר, עם הפתרונות החדשניים ביותר שיעזרו להם להשתפר.

סוליות הנעליים כוללות את טכנולוגיית Flow Velociti Wind, אשר פותחה כדי לספק את החזר האנרגיה הגבוה ביותר עד כה על ידי משיכה ואחיזה, כדי שניתן יהיה לרוץ בבטחה. מדובר בפתרון המעניק תמיכה משופרת לכף הרגל של הנועל, והנעל כוללת קלטות תומכות הפועלות כמו חגורות בטיחות על כף הרגל.

נוסף לכך, הנעליים מתחברות לאפליקציית הכושר של החברה MapMyRun, הכוללת מבחר רב של פעולות כושר - החל מרכיבה, ריצה ואימוני כושר, עד הליכה וטיולים עם הכלב, כאשר כל אחת מתכניות האימון האופציונליות מותאמות אישית ויעזרו לשיפור הביצועים ולהגעה ליעדים חדשים. הנעליים מתחברות לאפליקציה אשר מקבלת מדדי ריצה מתקדמים כמו אורך צעד, עדכון שיפורי ביצוע בזמן אמת וטיפים לשיפור הריצה בהתאמה אישית, כדי להפוך את הריצה לקלה יותר.

הנעליים זמינות במספר צבעים: הדגם המיועד לגברים זמין בצבעים כתום, אדמדם, לבן ושחור, והדגם המיועד לנשים זמין בצבעים סגול, לבן, אפור ושחור.

הנעליים יימכרו בחנויות ובאתר כאשר הדגם לגברים יעלה 649 שקלים והדגם לנשים יעלה 599 שקלים.