שערוריית טקס נישואין מסעירה את העולם, לאחר שמנהל הטקס סירב לחתן את הזוג המאושר, רק בגלל שהגיעו בתחפושת. הזוג, חואן אלברטו ומריה סלינאס מהעיר ויגו שבספרד, קבעו להינשא זה לזו בפעם השלישית בשנה האחרונה, אחרי שמגיפת הקורונה דחתה פעמיים את החתונה. אל החתונה הכלה הגיעה בשמלה ספרדית מסורתית, ואילו החתן התחפש לדמותו של ג'ק ספארו משודדי הקריביים – מה שלא מצא חן בעייני האיש שאמור היה לחתן אותם. צפו בדיווח של חברת החדשות Sky New Zealand: 

במשך תקופה ארוכה השניים חלמו להינשא זה לזו בצורה לא שגרתית ובתחפושות, מה שהם חשבו שישעשע את ילדיהם. אך כאשר הם הגיעו נרגשים ומחופשים לקיים את החתונה המיוחלת, המחתן סירב לערוך את הטקס. בראיון שערך אלברטו עם אתר החדשות Newsweek, הוא סיפר כי מנהל הטקס דרש ממנו להסיר את הכובע והפאה ולהתלבש "כמו שצריך". 

"השופט קיבל את ההחלטה לא לחתן אותנו עוד לפני שדיבר אתנו, רק בגלל הלבוש", אמר אלברטו, העונה לכינוי "ברטו הפיראט". לדבריו, הוא וארוסתו הכינו את כל הניירת הדרושה כראוי ולכן לא הגיוני שלא יאשרו את החתונה רק בגלל הבגד שבחר ללבוש. כמו כן, רעיון התחפושת של השניים הגיע בעקבות עבודתם של חואן ומריה, שכן הם עובדים עם ילדי פליטים ומתחפשים כדי לשמח אותם. 

בעקבות התקרית, הגישו תלונה על המקרה, אך מבית המשפט נמסר כי קיימת הנחיה האוסרת על מי שלובש תחפושת להיכנס לבניין בו הטקס היה אמור להתקיים. לעומת זאת, עורך הדין של הזוג אמר כי מדובר במקרה לא חוקי וכי על המקום לפצות אותם. לבסוף, החתונה נקבעה בפעם הרביעית להיום (רביעי), ואליה השניים יגיעו מחופשים – בדיוק כמו בפעם האחרונה.