יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, הגיש תלונה במשטרה נגד מנכ"לית פייסבוק בישראל, עדי תאני סופר וג'ורדנה קוטלר, מנהלת מדיניות פייסבוק ישראל, בגין האזנות סתר. זאת לאחר שביום רביעי האחרון נחסמו חשבונות של כ-30 חשבונות של פעילי עוצמה יהודית ותומכי המפלגה, ביניהם החשבונות של בנצי גופשטיין, יו"ר ארגון להב"ה, ושל איילה בן גביר, רעייתו של יו"ר עוצמה יהודית. 

"אני פונה אליך בבקשה דחופה לפתוח בהליכים נגד ראשי פייסבוק בישראל", כתב בן גביר, "בגין האזנות סתר להודעות פרטיות, במסגרת הפרסומים אודות חסימת חשבונות וואטסאפ של כ-30 אנשים בהם גם רעייתי, והשעיתם לצמיתות מרשת הוואטסאפ".

הוא הוסיף כי "אין כאן מקום לפרט את חומרת הדברים וההתנהלות שלוחת הרסן אשר פוגעת בכל מרקם חייה של רעייתי, שהינה מורה ומתכתבת עם תלמידיה ברשת הוואטסאפ כחלק מעבודתה". 

במכתבו ציין בן גביר: "לפי תגובת הוואטסאפ, הם למעשה האזינו לרעייתי האזנות סתר ועשו זאת לעוד 30 אנשים שלא כחוק. האזנה ללא הסכמה היא עבירה פלילית הטומנת בחובה עונש מאסר של עד חמש שנים, יתרה מזאת, נקבע בחוק כי האזנת סתר חלק גם על צפייה ללא רשות בהודעות והתכתבויות שאמורות להיות פרטיות, בנסיבות אלה אבקש להגיש תלונה ולחקור את השתיים, אשר מהוות נציגות של פייסבוק בישראל".