פעיל הליכוד רמי בן יהודה שוחח הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחס לסערה שנוצרה סביב תמונתו של יו"ר ימינה נפתלי בנט, כשהוא לבוש במדי אס-אס וחובש כאפייה לראשו: "התמונה הזו לא מקובלת עלי. הרשת מוצפת כי זו אחת הבגידות הפוליטיות הכי גרועות שיש, חוץ מהתמונה יש עוד אלפי פוסטים נגד בנט ואיילת שקד".

בן יהודה, שעלה לכותרות בעקבות השתתפותו בהפגנה נגד אשתו של ח''כ זאב אלקין, מריה אלקין, הגיב לטענת השדרנים לפיה גם הוא הפיץ את התמונה ואמר כי "אולי בקבוצה מצומצמת של חברים, אני לא יודע מי ייצר את זה, לי אין את הכישורים לכך".

רמי בן יהודה (משמאל) מחוץ לביתו של זאב אלקין (צילום: צילום מסך)
רמי בן יהודה (משמאל) מחוץ לביתו של זאב אלקין (צילום: צילום מסך)

כשנשאל על האסוציאציה בתמונתו של בנט, הדומה לתמונתנו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, השיב פעיל הימין כי "אני לא מסכים עם רצח רבין וזה פשע ארור, אך זו לא התמונה. גם אם יקום חולה נפש, ובהגדרה רק חולה נפש יכול לעשות את זה".

לטענתו, כניסתו של יו"ר ימינה לתפקיד ראש הממשלה היא "לא לגיטימית. יש 96% מהאזרחים שלא רוצים בו כראש ממשלה. זו גניבת הדמוקרטיה, השמאל משחד את בנט. שוחד פר אקסלנס, זה לא שוחד? השיטה היא לא שאדם מגלומן עם שישה מנדטים יהיה רה''מ".

בן יהודה התעקש כי ראש הממשלה בנימין נתניהו לא הציע באמת את אותו התפקיד לבנט והוסיף: "זו הייתה טקטיקה להלחיץ, השמאל פשוט פשט את הרגל. עובדתית הוא לא נתן, עזוב הדלפות וספינים. זה נראה לך הגיוני שאדם ירוץ לראשות הממשלה עם שישה מנדטים?".

"אם יאיר לפיד ראש ממשלה, היא לגיטימית כי הוא יו"ר המפלגה השנייה בגודלה. אבל זו לא אותה ממשלה, זה לשחד אדם מהימין שגנב 200 אלף קולות לאחר שהכריז שלא ישב עם לפיד ומנסור עבאס. אמר שלא ישב עם מפלגה שרוצה להעמיד לדין את חייל צה''ל בהאג", הוא טען.

פעיל הליכוד אף אמר כי "עובדתית, שקד בגדה בבוחריה, זו בגידה פוליטית שאין כדוגמתה. היה לנו כבר בוגד עם איראן, שנתן לרבין להביא את פושעי אוסלו למדינה, ועכשיו חזרנו למצב שאנשים גונבים את הדעת של אנשים בבחירות. זו אחת הבגידות הקשות, אחרי מלחמה ואחרי הפרעות, עובדתית בנט נותן פרס לטרור. למה הערבים פרעו ושרפו ועשו לינצ'ים ותמורת זה נותנים פרס בדמות ממשלה עם האחים המוסלמים".