שלומי לוי, מקורבה של חברת הכנסת איילת שקד, שוחח הבוקר (ראשון) עם ינון מגל ובן כספית ב-103FM, וחשף מה אמרה לו שקד בשיחה שקיים עמה בסוף השבוע בניסיון לשכנע אותה שלא ללכת לממשלת שינוי.

"אני בשמונה השנים האחרונות מלווה אותה בצורה מאוד קרובה ואינטנסיבית. מדברים כמעט יום יום, גם עכשיו וביום שישי הלכתי אצלה בבית, ניסיתי ללחוץ בבטן הרכה. אני כשראיתי את איילת האמנתי שהיא מנהיגת העתיד של ישראל. לפני שבועיים כשירדה ממשלת השינוי אמרנו 'איילת עשתה מהלך אדיר והורידה את זה מהפרק'. לצערי מה שקרה ביום שישי קצת גרם לי לכאבים כל השבת, לא פשוט לראות מישהו שאתה מאמין בו שהוא העתיד של ישראל בעיניים פתוחות, הסברתי לה רציונלית למה זה קטסטרופה והיא אומרת לי 'אתה צודק', ועדיין אני רואה שהיא מתבשלת בינה לבין עצמה", אמר לוי.

"התפללתי חזק כל הסופ"ש שזה ישקע ויוביל לפעולה, שישמעו ממנה דברים אחרים. אני יודע שהיא עושה כל מאמץ לא ללכת לממשלת שמאל, אמרתי לה במידה וכל המאמצים לא מצליחים תני לבנט לנסוע עם העגלה, אל תהיי שם, אל תתני יד למחדל האדיר, ההיסטורי, המטורף הזה שכיפה אחת קטנה עומדת על ממשלת שמאל ערבים. לא ייתכן ששקד שהייתה שרת המשפטים שעשתה פה מהפך מטורף בביהמ"ש העליון, תזרוק הכול לפח", המשיך לוי.

"ליברמן לא ימין, הימין היחיד זה ימינה שגם הם שמאלה. החברים שהתאספו בתקופה האחרונה סביב נפתלי בנט ומושכים אותו למהלך הנוראי הזה לא עונים על דבר אחד, הם אומרים 'אבל ביבי'. אני לא הצבעתי לביבי שש מערכות בחירות ליוויתי ועבדתי עבור בנט בהתנדבות מלאה, בנט הבטיח ימינה עם ערכים של ימינה הוא משקר וגונב אותנו", סיים לוי את דבריו.