"עדר השופרות מתחרפן, החסידים השוטים בטנטרום נוראי, צורחים וצווחים, מקרקרים, מאיימים ומגדפים, וכל זאת על מה?". כך בן כספית פתח היום (ראשון) את מונולוג הפתיחה שלו, "השוטר הרע" בתכניתו יחד עם אריה אלדד ב-103FM. הוא תקף מגונני ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת הסטנדרט הכפול שלהם, לשיטתו. "על זה שבנט הולך להפר את ההבטחה שלו לבוחריו".

"אני מתחרפן מדבר אחר לגמרי", הטיח כספית באותם "שופרות". "מהעובדה שהחבורה העלובה הזו, שמגנה כבר שנות דור על כל השקרים והסילופים והעסקאות המופרות וההבטחות שלא קוימו של בנימין נתניהו, החבורה שמכשירה כל שרץ, שאומרת אמן אחרי כל תכסיס, כל טריק וכל שטיק, ולא פצתה את פיה כשהאיש גרם לבני גנץ להפר את הבטחתו לבוחר ודקה אחת אחר כך בעטה לו וגם לנו בראש כי הוא השאיר את המדינה בלי תקציב שנה שלישית ברציפות רק כדי לא לקיים את הרוטציה – החבורה העלובה הזו צורחת, מה פתאום רוטציה, נאלמת דום כשמתברר שנתניהו עצמו מציע לאותו בנט רוטציה, וגם לגדעון, וגם לבני ואם תהיה לו הזדמנות הוא יציע גם ליחיא סינוואר רוטציה", אמר.
 


את דבריו סיים באומרו כי "אותה חבורה ממש דורשת עכשיו מבנט לא להפר את הבטחתו לבוחר, ומתעלמת אגב כך משתי הבטחות אחרות שנתן לבוחר: להחליף את נתניהו ולמנוע בחירות חמישיות. ובכן, את זה בדיוק הוא עושה, ואתם מוזמנים להמשיך לצרוח. תודה".