איזה יופי, השנאה ניצחה. השונאים והמחרימים חוגגים וצוהלים. אין שמחה כשמחתו של השונא. כל העיוותים הרעיוניים נכנסים לממשלה ששמאלנית ממנה לא קמה בישראל מעולם.

מרצ של היום היא לא מרצ של מאירק'ה פעיל והקיבוצניקים, שמתחת לערכי שמאל צבעוניים היה בהם 100% מעשה ציוני. גם "העבודה" של היום איננה המפלגה שממנה נדחקו המפא"יניקים אנשי המעשה וההתיישבות.

בנט עם מפלגה שקוראים לה ימינה מדולל בכל כך הרבה שמאל, שאי אפשר לדלל יותר. אליהם מצטרף סער, שהחרם הבלתי אנושי מוביל אותו. ליברמן בלתי מובן לחלוטין. אנחנו עומדים לקבל ממשלה כל כך גרועה, שהעובדה שהיא נשלטת על ידי קולות של האחים המוסלמים בני ארצנו היא החלק הפחות מדאיג בה.

והכי כואב לישראלים רבים, לרוב עם ישראל, ובהם החלק העיקרי של מצביעי בנט וסער, זה כפיות הטובה כלפי הליכוד ונתניהו. אבל אנחנו עם של כפויי טובה שיש לו תאווה לעשות רע למי שעושה לו טוב.

פתאום אני חושב על זה, ואני לא בטוח שיש עם שבמשך 70 שנה בסך הכל הצליח לבגוד באנשי ההתנחלויות של רצועת עזה, ברמאות בחירות דומה לזו של היום, באנשי צד"ל בבגידה שעליה אמר אחד מאנשי צד"ל שבגידה כזו מביאה על הבוגדים קללה של 400 שנה - ועכשיו הבגידה בנתניהו אחרי מסע שנאה לא רציונלית, אפילו אחרי שהוא הביא לכל בית בישראל את בשורת ההתגברות על הקורונה. יופי לנו.

הרי אם יאיר לפיד היה פונה לנתניהו, הייתה ממשלת אחדות, כל השאר שקרים שקוראים להם אחדות. הפרחים לבנט ולסער. הפרחים שלי יועברו לאיש הנבון והישר שבולט מעל כולם – ח"כ עמיחי שיקלי.

בתאריך כלשהו בעתיד ייגמר אישור החיסון שלי. איזו ממשלה תהיה כאן, והאם אקבל חיסון שלישי? אה כן, ביבי כבר דאג שבקבוקוני החיסון יהיו כאן. ברור שאם ביבי לא היה בשלטון, החיסונים היו מגיעים בקושי היום. התירוצים וההסברים לכך היו בהחלט משכנעים. באמת לא הגיוני שישראל תקבל לפני אחרים.

אני מודאג מה יקרה בנושאים אחרים מול ממשלת השינוי (שינוי לטובה? לרעה? ייקח זמן עד שנדע. ייקח קצת יותר זמן עד שנצטער, הלוואי ואופתע לטובה). יש גם דבר מעודד - התקשורת תהיה סוף סוף חיובית ואופטימית. כל מה שממשלת רק־לא־ביבי תעשה, וכל כישלון שהיא תביא במעשה או באי־מעשה, יזכה לגיבוי חנף של התקשורת.