בחנות העונתית של GREEK SANDALS שפתוחה מאפריל עד ספטמבר, ניתן למצוא את כל מה שצריך לקיץ; לונגים ומגבות חוף, תכשיטים, סבונים, בגדי ים, תיקי רפיה ועבודות של אמנים יווניים לצד אמנים מקומיים, וכמובן את הסנדלים הכי חמים שיש- סנדלים יוונים מקוריים שמיוצרים בבית מלאכה יווני - GREEK SANDALS.

מאחורי המותג הישראלי שהוקם לפני 4 שנים וכבש את כל הסלבריטאיות, כולל הוונדר וומן שלנו- גל גדות, עומדות 2 נשים - סלומה פקיאל דיין (33) נשואה+3, וסנדרה קדוש זקהיים (36) נשואה +2. 

GREEK SANDALS  (צילום: סולל פקיאל)
GREEK SANDALS (צילום: סולל פקיאל)

"היצירה הייתה שם תמיד, כדרך חיים," הן מספרות. "העיצוב היה קיים בכל האספקטים השונים בחיינו. נראה כי המקורות שלנו השרישו בנו את הזיקה לעיצוב ואת הסגנון הקלאסי. כאספניות נאמנות של סנדלים לאורך השנים, רצינו ליצור סנדלים שמעלים בנו רגש וכמיהה, כאלו שאוצרים בתוכם תחושה של חופשת קיץ מתמשכת, במוצר על זמני בעל איכות ועכשוויות, הנושא את חותם הדגם הקלאסי. אט אט ובעבודה קשה צברנו ניסיון ומעונה לעונה אנו מרחיבות את מבחר הדגמים ועיצובים עליהם אנו חתומות", מספרת סנדרה. 

"לאחר ששתינו ילדנו את בנותינו הבכורות, ידענו שאנחנו רוצות להשקיע בעשייה ובד בבד לשמור על קצב המתאים לנו. מרכיב הזמן חיוני לתהליך היצירה שלנו, אנחנו אוהבות את ההיבט העונתי בעבודה, הוא מותיר מרווח של חופש ליצור ולהתפתח בצורה אמינה ומהימנה גם לעצמנו, בלי להתפשר על תהליך הייצור והעשייה. הרקעים השונים מהם אנחנו מגיעות (סנדרה מאדריכלות וסלומה מפסיכולוגיה ויזמות קולינרית. ג.ר.) יחד עם ייצר הסקרנות המשותף לשתינו מעשירים ומייחדים את המותג שלנו. אנחנו נהנות מהיצירה ומהלימודים המתמשכים שבעיצוב וייצור הסנדלים" משתפת סלומה.

העונה החליטו השתיים להרחיב את הקולקציה גם לגברים ולילדים. "סנדלי גברים וסנדלי ילדים הם תוצר טבעי ומתמשך לשנים בהם יצרנו סנדלים עבור קרובינו - המלווים הקטנים והגדולים שלנו השותפים לנסיעות ולעשייה לאורך כל השנים של בנית המותג כבר מהצעד הראשון". קולקציית הילדים עשויה מחומרי גלם איכותיים ומתכתבת עם דגמי הנשים הקלאסיים- הן בעיצובם והן בגוונים הטבעיים והקיצים של Greek Sandals.  סנדלי הגברים עשויים מיריעות עור משובח וחומרי גלם המותאמים לאקלים המקומי ולאורח חיים הים תיכוני - ככל שנועלים אותם יותר כך מתיישנים באלגנטיות. הם נועדו לשימוש מבוקר ועד לילה ומתמזגים בקלות ובחן עם כל מערכת לבוש - אלגנטית או יום יומית.

GREEK SANDALS  (צילום: סולל פקיאל)
GREEK SANDALS (צילום: סולל פקיאל)

קולקציית הנשים 2021 עונה על כל אותם הרצונות והמהווים הסודיים שלנו. לצד הדגמים הקיימים נוספו תשעה דגמים חדשים ולהם אלמנטים של קליעה וקשירה. מנעד רחב של גוונים טבעיים המסמלים נקודות זמן המתפרסות לאורך העונה מתאימים לגווניה של כל אישה ואוצרים בתוכם תחושה של חופשת קיץ מתמשכת.

טווח מחירים: סנדלי נשים 330-430 ₪ , סנדלי גברים 330 ₪, סנדלי ילדים 240 ₪, אקססוריז 50-1200 ₪. 

טווח מידות: גברים 41-46, ילדים 22-34, נשים 36-42

חנות הקיץ של GREEK SANDALS,  הירשנברג 2 על פינת גורדון - תל אביב , 

פתוחה מאפריל עד ספטמבר - שעות פתיחה 10:00-19:00

ובאתר https://www.greeksandalsofficial.com/