מוקדם יותר החודש התרחשה חטיפה אכזרית של אוטובוס תלמידים, שנעשתה על ידי חייל ארה"ב שנמלט מהבסיס חמוש. 18 הילדים, תלמידי גן ובית ספר יסודי, הצליחו להציל את עצמם ואת נהג האוטובוס מידיו של החוטף, ולא תאמינו כיצד עשו זאת. האירוע, שהתרחש בדרום קרוליינה לפני כשלושה שבועות, הסתיים במזל אחרי שהחוטף, ג'ובאן קולאזו בן ה-23, התייאש מסקרנותם של הקטנטנים והחליט לוותר. השבוע, נהג האוטובוס התראיין וחשף מה קרה באותה הסיטואציה המבהילה. צפו בתיעוד החטיפה ובנאום של השריף המחוזי: 

קולאזו, שהתגייס לא מזמן לצבא האמריקאי, ניסה לתפוס טרמפ בכביש המהיר 77, לפני שזיהה את אוטובוס התלמידים. החוטף עלה על האוטובוס והסביר לנהג כי אינו רוצה לפגוע בו אך עליו לקחת אותו לעיירה הקרובה. בראיון של הנהג, קנת קורבין, לתוכנית "Good Morning Amrica", הוא סיפר כי במהלך הנסיעה הילדים החלו להציק לחוטף בשאלות. ראיון עם נהג האוטובוס שנחטף: 

תחילה, הילדים שאלו את החוטף האם הוא חייל, שאלה עליה ענה בהיסוס. בהמשך הם הציפו אותו בשאלות כמו "למה אתה עושה את זה?" ו-"האם תפגע בנו?", מה שגרם לקולאזו לאבד את סבלנותו ולהחליט לעצור בצד ולהוריד את כל התלמידים, יחד עם נהג האוטובוס. "אחרי שש דקות של שאלות בלתי פוסקות קולאזו איבד את קור הרוח וזה תסכל אותו. אני חושב שהיינו בערך ארבעה קילומטרים מהיעד בסך הכל אך הוא התייאש, צעק 'מספיק, די כבר!' והורה לכולנו לרדת מהאוטובוס", סיפר קורבין. 

מיד לאחר שכל הנוכחים על האוטובוס ירדו, הנהג התקשר מיד למשטרה המקומית, שהצליחה להשיג את החוטף. לאחר מעצרו של קולאזו, התגלה כי הרובה שלו הונפק לו על ידי הצבא האמריקאי, אך לדבריהם לא הייתה לו כל כוונה אמתית להשתמש בו, שכן הוא כלל לא היה טעון. בימים אלו, קולאזו עומד בפני עשרות אישומים, ביניהם 19 סעיפי חטיפה ושוק מזוין עם נשק קטלני. 

במסיבת עיתונאים שכינס שריף המחוז, לאון לוט, הוא שיתף תיעוד מתוך רגעי החטיפה והסביר את המתרחש. "אני מודה לנהג האוטובוס על ששמר על קור רוח, לא הגיב יתר על המידה או התלהם ודאג לבטיחות של אותם הילדים", אמר לוט. כמו כן, הוא הוסיף כי האירוע היה יכול להיגמר אחרת לגמרי וכי הוא מודה לכל הגורמים המעורבים.