מקרה רצח מזעזע: רבקה הורשטיין בת ה-75, תושבת טבריה, נרצחה על פי החשד באורוגוואי על ידי בתה, כך על פי דיווחים מקומיים במדינה הדרום אמריקאית. 

על פי כוחות המשטרה, שחקרו את מקרה העלמותה של הורשטיין, שהייתה מגיעה תכופות לבקר את בתה, הנרצחת נכנסה לשערי המדינה בסוף חודש אפריל. עד ה-22 במאי קרובי משפחתה לא שמעו ממנה.

לאחר בדיקה של מצלמות האבטחה הסמוכות למקום מגוריה של הבת, עלה כי הורשטיין מעולם לא עזבה את החווה בה התגוררה בתה. בהמשך החקירה עלה כי הבת, בת 43, תושבת העיר סקוסריה וברו (סמוך לבירה מונטוידאו), חשדה כי האם מתכוונת למכור את הבית בה היא מתגוררת. בהתאם, גמלה בליבה ההחלטה להרוג את אימה, לאחר שהתגלע ביניהן ויכוח. 

שקית זבל, אילוסטרציה (צילום: אינג אימג')
שקית זבל, אילוסטרציה (צילום: אינג אימג')

ככל הנראה, הבת חבטה בראשה של הורשטיין בעזרת חפץ כבד. על פי גרסתה בחקירה, הבת טוענת כי העבירה את גופת אימה לחדר האמבטיה, ואז שרפה אותה במרפסת. את שאריותיה שמה בשקיות זבל וזרקה אותן. 

הבת, החשודה ברצח, מנהלת עסק לממכר חומרי ניקוי. לתדהמת המשטרה, החשודה העניקה בטעות לאחד מלקוחותיה את אחת מהשקיות בהן היא איחסנה חלקים מגופתה של הורשטיין המנוחה. בינתיים נעשים מאמצים במשטרה המקומית על מנת למצוא את שארית הגופה שהושלכה, על פי החשד, במזבלה העירונית סמוך בעיר שבה התרחש אירוע הרצח. עד כה לא עלו ממצאים חדשים.

הבת החשודה ברצח עצורה תחת תנאים מגבילים, וממתינה להמשך הליכים משפטיים תחת מערכת המשפט האורוגוואית.