אתמול (שני) בני קשישים ממערב ווירג’יניה חגגו 80 שנות נישואין, והם עדיין מאוהבים כמו ביום הראשון. רות ופיט קורי, נישאו זה לזו בשנת 1941, אחרי פגישה מקרית שלהם במועדון, מאז הם התאהבו ולא הצליחו להיפרד. בימים אלו, רות בת 97 ואילו פיט חגג את יום הולדת ה-100 לאחרונה. 

בראיון של הזוג לאתר החדשות U.S.News, רות סיפרה כי היא ובעלה יצאו כחמישה חודשים בלבד לפני שהתחתנו, ולדבריה "רצון האל שמר עליהם יחד". כמו כן, בשנת 1943 נולד בנם הראשון, אך זמן קצר לאחר מכן פיט נקרא לשרת במשמר החופים האמריקאי במהלך מלחמת העולם השנייה, כך יצא שבמשך ארבע שנים השניים לא נפגשו. 

בתום המלחמה, השניים התאחדו ורות החליטה לפתוח מכון יופי בבעלותה. "היה לנו עסק פורח והגשמתי את חלומי". היום, השניים חיים יחד ולהם שלושה ילדים, שלושה נכדים ושבעה נינים. "היה לי ברור שאני אתחתן רק פעם אחת. היו לנו עליות ומורדות אבל כשזה מגיע לאהבה ונישואין, לא הייתי מוותרת על זה בשביל שום דבר אחר", אמרה רות. 

ממרום ניסיונם, רות ופיט סיפרו כי במערכת יחסים חשוב לדעת להסתכל על הדברים מנקודת מבט אחרת ולדעת לסלוח אחד לשנייה. "אם היה לנו ריב היינו מתמודדים וממשיכים הלאה. לא צריך מיד לרוץ להתגרש", אמר פיט. לבסוף, השניים סיכמו ואמרו כי הם מאמינים ש"נועדו להיות יחד".