היועץ אסטרטגי והממונה על המו"מ מטעם מפלגת העבודה להקמת ממשלה בגוש השינוי, רונן צור שוחח היום (שני) עם ינון מגל ובן כספית בתוכניתם ב-103FM והתייחס לדרישתה של איילת שקד לתפוס את מקומה של ח"כ מרב מיכאלי בוועדה למינוי שופטים ואמר: "מרב מיכאלי ויתרה לאורך כל הדרך על כל מה שהתבקשה, אבל לא מנהלים מדינה ומשא ומתן עם קונוסים, אחרת אפשר לשלוח בפקס את סיכומי המשא ומתן שנסגרו ולא צריך באמת לנהל אותו".

צור העריך כי שום דבר לא ימנע את השבעת הממשלה ביום רביעי הבא, אך הזהיר כי "אם בעוד שבועיים-שלושה יבוא מישהו יגיד 'אני לא מוכן שישיבות הממשלה יתקיימו פעם בשבוע אלא פעם בשלושה שבועות, או אני לא מוכן כך או אחרת, ואם לא אני הולך' – אז זה יתפרק תוך חודש. אני חושב שגם לפיד וגם בנט מבינים את הבעיה ואני בטוח שימצאו פתרון. שניהם אנשים מנוסים". 

בהמשך, התייחס גם לאירוע שהתרחש אמש בצאתו מכפר המכבייה ובמהלכו המון הקיף את רכבו ואמר כי "לא התרגשתי בפן האישי, התרגשתי לראות איך העדר המוסת הזה שוב מרים ראש והפעם, בניגוד לימים שקדמו לרצח רבין שהיו זהים למה שאנחנו רואים כעת, עומדים אנשי ימין, שמאל ומרכז יחד והם יעצרו את העדר המוסת הזה ואת האנשים שמובילים אותו".

בהתייחס לציוץ שפרסם לאחר התקרית ולגל האיומים נגד מספר חברי כנסת ועיתונאים, טען צור כי "חצי מדינה שעובדת פה בדרג המשפטי והמדיני הולכת עם מאבטחים. אני לא ראיתי את השר אוחנה ואת ילדיו מאוימים. לא ראיתי איומים ברצח על אורלי לוי, לא ראיתי את מירי רגב מטולטלת ברכבה ולא ראיתי את כל האנשים האלה שיושבים בממשלה ושותקים".