אמן קעקועים חשף בעמוד הטיקטוק שלו את הנקמה הכואבת שבחרה צעירה לבן זוגה, אחרי שגילתה שהוא בוגד בה. בסרטון שנצפה למעלה מ-10 מיליון פעמים, המקעקע, ג'ימי לו, סיפר כיצד הזוג הגיע אל הסטודיו שלו במטרה לעשות קעקוע עם השמות אחד של השנייה כתזכורת לאהבתם, אלא שלאישה הייתה תוכנית אחרת לגמרי. צפו בסרטון שמתאר את הסיטואציה:

הנקמה שבן הזוג הבוגדני אף פעם לא ישכח (צילום: jammydodged TIKTOK)

בסרטון לו שיתף כיצד השניים הגיעו וביקשו ממנו לעשות קעקוע משותף: "אנחנו רוצים לקעקע את השמות אחד של השני ואנחנו מאוד נרגשים לקראת זה", חיקה אותם המקעקע. לדבריו, בן הזוג היה לחוץ מאוד לקראת הקעקוע, שהיה הראשון שלו, אך החליט לעשות אותו כתזכורת "לאהבת חייו". לו סיפר כי מיד אחרי שבן הזוג סיים את הקעקוע, הגיע תורה של האישה לשבת על הכיסא. סרטון ההמשך:

סרטון ההמשך של הנקמה הנצחית (צילום: jammydodged TIKTOK)

בשנייה האחרונה, בת הזוג הודיעה כי אינה מתכוונת לעשות את הקעקוע וחשפה: "גיליתי שהוא בוגד בי עם החברה הכי טובה שלי, אז חשבתי שזה יכול להיות תזכורת קבועה שלי למשך שארית חייו". התוכנית הזדונית של בת הזוג זכתה לאין ספור תגובות מצד הגולשים, שנדהמו מהסיפור וביקשו עוד פרטים. לדבריו של לו, האישה יצאה מהסטודיו ואחריה בן הזוג, רץ והתחנן שתסלח לו, אלא שזו נפרדה ממנו במקום.