בן הזוג החשדן, שהאמין שבת זוגו בוגדת בו, החליט להשתמש בכישורי הטכנולוגיה שלו ולנסות להשיג לעצמו הוכחה למעשה. בסרטון טיקטוק, שהעלה הגבר האלמוני ביום שני האחרון, אפשר לראות את שיטת הריגול בה בחר להשתמש, אך יותר מכך גם את הממצאים שחשפו את האמת הכואבת, אחרי שש שנות זוגיות. חלק א' - המצלמה שתתפוס את הבגידה:

המכשיר בזכותו נחשפה הבגידה (צילום: mrsurveillance TIKTOK)

אותו הבחור הציג לגולשים מצלמה נסתרת, שהתחבאה בתוך כונן USB שניתן היה לחבר לתקע. אחרי שהתקין את המצלמה בזווית מושלמת מהמטבח, הוא יצא מהדירה המשותפת של השניים וחיכה ברכבו לראות מה תתפוס עדשת המצלמה. בשלב זה, הסרטון נקטע ואפשר לראות את רגעי הבגידה שתועדו בשידור חי לבן הזוג הנבגד. זה מה שנתפס בעדשת המצלמה:

חשף את הבגידה של בת זוגו באמצעות מצלמה נסתרת (צילום: mrsurveillance TIKTOK)

בסרטון אפשר לשמוע את דלת הבית נטרקת, ומיד אחר כך הופיעה האישה עם גבר אחר. כשהיא מובילה אותו יד ביד אל תוך הבית, בת הזוג החלה לנשק את הגבר האחר ולקחה אותו ככל הנראה אל חדר השינה. "מי זה לעזאזל? זו חייבת להיות בדיחה", כתב הגבר הנבגד, והוסיף: "לגמרי בזבזתי שש שנים מהחיים שלי. תודה אשלי". 

לבסוף, הגבר שבור הלב שלח לבת זוגו את התיעוד, אליו הוא צירף הודעה בה כתב: "זה נגמר. תארזי את הדברים שלך במהירות. מקווה שתהיי מאושרת". הסרטון, שנצפה כ-4.3 מיליון פעמים, הוא החלק השני של סרטון בו אותו הגבר השוויץ במכשור החדש שלו וסיפר לגולשים על התוכנית שלו לתפוס את בת זוגו הבוגדת. "תישארו מעודכנים", הוא כתב, מבלי לדעת שהסרטון הבא יהפוך לסנסציה ברשת.