קייטרינג בשרי מציע מגוון מנות בשריות משובחות, איכותיות, מגוונות וטעימות, אשר הופכות כל אירוע לאירוע בלתי נשכח. כמובן שלא כל חברה מספקת את הקייטרינג הטוב ביותר בתחום זה וחשוב מאוד לבחור את החברה הידועה במקצועיות שלה בתחום הכנת מאכלים טעימים, איכותיים ומגוונים בתחום הבשרי עבור אירועים.

מדוע דווקא קייטרינג בשרי לאירוע?
כיום ניתן למצוא חברות שמספקות קייטרינג מסוגים שונים לאירועים. ניתן למצוא בין סוגי הקייטרינג קייטרינג חלבי המתאים בעיקר לאירועי בוקר קלילים, קייטרינג פרווה, קייטרינג טבעוני או צמחוני המוצע עבור אירוע של צמחונים או טבעונים, קייטרינג המבוסס על קינוחים, מתוקים ועוגות, קייטרינג בסגנונות מסוימים כגון: קייטרינג המבוסס על סושי או על המטבח האיטלקי בלבד, קייטרינג המבוסס על מגשי אירוח וכמובן גולת הכותרת: קייטרינג בשרי לאירועים.

מדובר על קייטרינג שמציע מגוון מנות בשריות איכותיות. הקייטרינג תואם לאירוע ערב יוקרתי או לכל אירוע המתיימר להעניק לכל האורחים שלו חוויה קולינרית יוצאת דופן. אם האירוע שלכם הוא אירוע קליל באופן יחסי, אך יחד עם זאת בא לכם להעניק לאורחים שלכם חוויה קולינרית בשרי עשירה וטעימה, כדאי שתכירו את הפוד טראק.

מהו פוד טראק?
פוד טראק מהווה את הטרנד המדליק והמקורי ביותר של משאית אוכל אשר סוחף את תחום האירועים, במיוחד כאשר מדובר על אירוע שחוגגים אותו במתכונת מצומצמת או רק בחיוג המשפחה. מדובר על משאית אוכל ניידת שמביאה לכם קולינריה בשרית משובחת בכל אירוע שנערך בטבע.

אין כמו היתרון של האוויר הפתוח עם אוכל שמוגש כמו ביריד מהנה באמצעות משאית אוכל מדליקה. מדובר על דבר שמתאים לכל חגיגה שתהפוך להיות פשוט מושלמת מקורית כך שהאורחים שלכם לא יפסיקו לדבר על האירוע שלכם. משאית האוכל יכולה להגיע לחצר הבית שלכם או לכל מקום אחר בטבע. מה יותר טוב מלאכול בשר משובח ואיכותי מול נוף מרהיב ועוצר נשימה? תוכלו לבחור אץ המנות המתאימות ביותר לאירוע שלכם מתוך תפריט עשיר ומדהים והכל יהיה בדוכן נהדר ואטרקטיבי. המנות המוצעות מוגשות לאחר בישול עם המון מקצועיות, חום ואהבה והפוד טראק  לאירועים מנוהל על ידי צוות מקצועי ומיומן של חברת צ'ורסקו בבעלות השף ניר דהן.

האם פוד טראק תתאים לתקציב שלכם?
אין ספק כי פוד טראק מתאימה לכל תקציב ולכל אירוע. במקום אולם אירועים שמציע מנות יקרות ומסורתיות שעליו תדרשו לשלם הרבה יותר, אין כמו אירוע עם פוד טראק שגם יציע לכם בצורה ייחודית מנות איכותיות ומשובחות וגם יעלה לכם פחות מאולם עם מנות יוקרתיות. יש לא מעט סיבות שבגינן כדאי לבחור דווקא בפוד טראק. מדובר על טרנד מדליק, נגיש, טעים וניתן לנייד אותו ולמקם אותו במגוון מקומות ולוקשיינים שונים, להקטין את עלויות הקייטרינג ועדיין להפוך את האירוע שלכם לייחודי מאין כמותו.

פוד טראק- לאיזה אירועים מתאים?
בין אם מדובר על אירועים פרטיים ובין אם מדובר על אירועים עסקיים, אם אתם מחפשים קייטרינג בשרי באווירה אחרת, פוד טראק מהווה את הבחירה המושלמת לאירוע. אירוע עסקי יכול להיות מאוד מיוחד כאשר הוא נערך בצורה לא שגרתית והאוכל שמוגש בו, מוגש בצורה שונה ומיוחדת. אם בא לכם שלא ישכחו את האירוע העסקי שלכם, זו בהחלט הדרך לעשות את זה.

​כמובן שחשוב מאוד לוודא שהחברה שמציעה פוד טראק לא שמה דגש רק על האטרקציה עצמה אלא בעיקר על איכות האוכל, טעם האוכל, העיצוב, הטריות ועוד.