בשנים האחרונות, ובמיוחד בשנת הקורונה, מכונות הקפה הביתיות הפכו למצרך חובה למי שמעוניין לפתוח את הבוקר עם רמת הקפאין הרצויה ללא הצורך לחפש את בית הקפה השכונתי, וגם לשמור על הארנק. מכונת הקפה החדשה של Nespresso, ה־VERTUO NEXT, ממשיכה את מהפכת הקפה הגדולה, ועושה את זה בסטייל עם מכונה מעוצבת שלא תבייש את המטבח, אקולוגית וחכמה.

סקרתי לא מעט מכונות קפה, שהיו לא רעות בכלל, אבל המראה של ה־VERTUO NEXT משדר משהו אקסטרה, עם עיצוב קומפקטי, מלוטש ועכשווי. בנוסף, מדובר במכשיר חכם - המכונה החדשה מאובזרת עם מערכת חצי אוטומטית, המאפשרת בחירה מגוונת של כוס הקפה הרצויה, בהתאמה אישית לכל משתמש. 

בחברה הסבירו כי מחקר שהם ביצעו גילה כי מרבית הישראלים, כ־65%, מעדיפים לשתות קפה בכוס גדולה, ובמיוחד בשעות הבוקר. לשם כך הם השיקו מערכת חדשנית, באמצעות טכנולוגית המיצוי המתקדמת, הנקראת Centrifusion, אשר מבטיחה מיצוי מדויק ויצירת קרמה עשירה במיוחד. המערכת מציעה 28 קפסולות קפה שונות ובמגוון של חמישה גדלים: 414 מ"ל (אלטו); 230 מ"ל (מאג); 150 מ"ל (גראן לונגו); 80 מ"ל (אספרסו כפול); 40 מ"ל (אספרסו) - בלחיצת כפתור אחת בלבד. 

מכונת הקפה VERTUO מזהה באמצעות הברקוד המוטבע על כל קפסולה את תערובת הקפה שנבחרה ואת הפרמטרים המדויקים הנדרשים למיצוי הקפה האידיאלי, בין אם ההעדפה היא לאספרסו קצר בבוקר, אספרסו ארוך אחרי ארוחת הצהריים או גראן לונגו בערב. חשוב לציין כי בניגוד למכונות קפה אחרות, מקציף החלב אינו כלול בחבילה ונדרש לקנות אותו בנפרד. מעבר לכך, תפעול המכונה מאוד אינטואיטיבי וחכם, פשוט כמו לחיצת כפתור.

המכונה החדשה לא רק ידידותית למשתמש, אלא גם ידידותית לסביבה. מדיניות הקיימות הנרחבת של Nespresso, העומדת בבסיס פעילות החברה בכל שרשרת הגידול והייצור של הקפה, כוללת גם את המערכת החדשה העשויה מעל ל־50% חומרים ממוחזרים. בנוסף, אריזת המוצר עצמו היא חדשנית ועשויה מ־99.5% חומרים ממוחזרים. 

מחיר מכונת ה־VERTUO NEXT הוא 1,150 שקל, והיא ניתנת לרכישה בצבעים: שחור, כרום ואפור. המכונה זמינה לרכישה באפליקציית נספרסו, באתר החברה, בבוטיקים של Nespresso ברחבי הארץ ואצל המשווקים המורשים.