רשת המלונות פתאל, בניהול המנכ"לית אביה מזרחי מגן, מגייסת עובדים עם מוגבלויות לתפקידים שונים כמו עבודה בדלפקי הקבלה ועבודות משרדיות שונות עם אפשרויות קידום. גיוס העובדים הוא חלק ממהלך של שיתוף פעולה עם אתר האינטרנט "מסגרות", שעלה לאוויר לפני כשלושה חודשים.

האתר עורך תחקירים בנושאים שונים הנוגעים לאוכלוסייה בעלת מוגבלויות שונות. באתר שמים דגש על העוולות הנגרמות לציבור זה, ומי שאחראי על מסגרות הוא איש היח"צ יוליאן לוינסון.

בשיחה עם "מעריב" מספר בגילוי לב לוינסון, תושב רחובות, על הסיבה שבגינה החליט לנהל את האתר: "בשנת 2016 עברתי משבר אישי ונפשי, שבעטיו התחלתי לעבוד עם אנשים עם מוגבלויות. דבר מוזר קרה לי - הם טיפלו בי ולימדו אותי שיש דברים שהרבה יותר חשובים מכסף. בזכותם הבנתי כמה פגעתי באנשים, גם באלה הקרובים לי ביותר".

לאחר שצלח את המשבר הקשה, החליט לוינסון לנצל את קשריו עם מגזרים שונים במשק ולנסות לסייע לבעלי מוגבלויות. "כעת אני פועל לגייס למשטרה אנשים עם מוגבלויות", הוא מוסיף. "הם יכולים לעבוד בתחנות המשטרה השונות, ולדעתי זה ישנה את ההסתכלות של שני הצדדים על סוגיה זו ואת תפיסות החיים שלהם".

גורם נוסף שנרתם לסייע הוא רשת הגלידות גולדה, שמחלקת גלידות מדי שבוע לדירות של בעלי מוגבלויות בנס ציונה. לוינסון אומר כי "יש גם עמותות שמסייעות ללא מטרת רווח לבעלי מוגבלויות".