היועץ האסטרטגי ליאור חורב שוחח היום (ראשון) עם ענת דוידוב בתוכניתה "איפה הכסף" ב-103FM והתייחס לפלונטר הפוליטי ולאפשרות כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יצליח למנוע את הקמתה של "ממשלת שינוי". היועץ האסטרטגי טען כי "נתניהו עושה כל מה שהוא יכול על מנת להציל את כהונתו, אסור להקל בכך ראש. בסוף, גם לאנשים בתקווה חדשה, בוודאי גם בימינה, הבטן מתהפכת. רה"מ יעשה כל מה שהוא יכול כדי להקדים את הבחירות, כי אין לו אופציה להקים ממשלה".

למרות זאת, הוא הדגיש כי הוא כן מאמין בסיכויי ההקמה של "ממשלת השינוי": "אני חושב שהסיפור גמור, אם כי צריך להגיד שני דברים מטעמי זהירות, הראשון הוא שראש הממשלה עדיין יכול לנצל אירוע, כזה או אחר, על מנת לטרפד את המהלך. שנית, הוא יכול ברגע האחרון להודיע שהחליט לפרוש ממקומו כמועמד הליכוד לראשות הממשלה, ואם בנט יחזור בו מההסכם עם לפיד, אז מועמד אחר יעמוד בראשות הליכוד וירכיב את הממשלה. אנחנו צריכים לזכור שנתניהו הוא השחקן הפוליטי המשופשף ביותר במערכת. צריך להטיל ספק ולחכות, הכלה עוד לא סיימה לומר את דבריה".

לאחר מכן, חורב יצא נגד ההנהגה הדתית בישראל ואמר כי "האוטונומיה שניתנה להם צריכה להסתיים. מצד אחד הם נהנים ממנעמי התפקידים הציבוריים ומצד שני נוהגים כאחרוני האספסוף, מהוצאת פסקי הלכה ועד אמירות שנאה נגד פוליטיקאים. אי אפשר לאחוז בשתי קרנות המזבח".

לא רק ההנהגה הדתית קיבלה התייחסות מהיועץ האסטרטגי, אלא גם ראש השב"כ נדב ארגמן, אשר זכה לביקורת בעקבות ההודעה החריגה שהוציא, בה טען כי השיח המסית עלול להוביל אנשים  לפגוע זה בזה: "אנו יודעים שהוא מפעיל את מיטב הטכנולוגיות שקיימות כיום בניתור שיח ובמעקב אחרי מסיתים, ובמקום לשים לזה סוף ולחשוף את מקורות ההסתה או לבוא בחשבון עם מי שמלבה את השיח המסית ברשת, הוא בוחר להוציא הודעה לעיתונות, זאת התנהלות של פוליטיקאי, ולא של מי שעומד בראש ארגון אכיפה. כאשר ראש גורם אכיפה מוציא הודעה לעיתונות במקום לפעול ולבצע מעצרים, זה מקומם".