אתמול בבוקר (ראשון), אחרי שנה וחצי של היריון, סוף כל סוף נולד קרנף חדש בספארי ברמת גן. ריהאנה הקרנפית המליטה בפעם השלישית בחייה קרנף חדש, שהיה ההמלטה ה-33 בתולדות הספארי, שכן לפני שנתיים היא המליטה את רייני-רפיקי ולפני חמש שנים את רמי. בגן החיות חשבו והתלבטו לגבי השם החדש שיקבל הקרנף הגור, והחליטו לפנות אל הגולשים והמבקרים שיציעו רעיונות שונים, העיקר שיהיה באות ר'.

ריהאנה הקרנפית והגור החדש (צילום: באדיבות הספארי - שירה ענבר דנין)

אחרי מחשבה ארוכה, בספארי החליטו לעשות מחווה מיוחדת לנשיא ישראל היוצא, רובי ריבלין, ובחרו לקרוא לו על שמו - רובי. "השם הנפלא הזה ילווה את הקרנפון בכל ימי חייוף גם כשיעבור בעתיד לגן חיות אחר וימשיך את השושלת. וכמו הנשיא העשירי של מדינת ישראל, גם הוא נדיר ומיוחד, יעלה את קרנה של המדינה בעולם וייסע ברביית אוכלוסיית הקרנפים רחבי השפה", נמסר מהספארי.

בעקבות הפרסום של הספארי על שמו החדש של הקרנף הקטן, הנשיא היוצא, על שמו הוא קרוי, התייחס לנושא בעמוד הפייסבוק שלו. "ברוך הבא רובי מתוק, אני מאחל לך חיים נפלאים, מלאי מבקרים אדיבים, שמחים ואוהבים. ותודה לכם חברים מתוקים, אנשי הספארי רמת גן, על המחווה המרגשת. קרנֵף והצלח יקירי רובי", כתב ריבלין. 

בימים אלו הקרנף הקטנטן שוהה במתחם היולדות בסוואנה האפריקנית שבמקום, יחד עם אמו, על מנת שיוכלו להתאושש יחד לפני שהם חוזרים אל הטבע. כמו כן, על אף שמדובר באימא מנוסה, צוות עובדי הספארי דואגים לעקוב אחר מצבה הבריאותי ולהבטיח את קיומה של החיה, שנמצאת בסכנת הכחדה.