בת שנתיים בשם קאשה קווסט הצליחה להדהים את העולם, אחרי שהפכה לחברה הצעירה ביותר במועדון "Mensa" האמריקאי, כשאובחנה כבעלת מנת משכל העומדת על 146. לצורך ההשוואה, מנת משכל של אדם בוגר ממוצע עומדת על כ-100. בדרך כלל מי שמצליח לעמוד על כ-130 כבר נחשב למחונן של ממש, אך קאשה הצליחה להתעלות על כל הציפיות. צפו בכתבה של חברת החדשות Fox11: 

אמה של קאשה, סו, סיפרה כי כבר כשהייתה תינוקת היא מיינה צורות באופן לא שגרתי וכבר בגיל 16 חודשים היא הצליחה לקרוא חלק גדול מהמילים. קאשה המחוננת, שתחגוג את יום הולדתה השלישי בסוף החודש, קוראת ברמה של ילד בן 6, דוברת ספרדית, יודעת להשתמש בשפת הסימנים ואף יודעת לזהות את כל מדינות ארה"ב על המפה רק על פי צורתם.

"אם אנו קוראים מילה באופן שגוי היא מיד מתקנת אותנו", צחקה אמה, אך הסבירה כי על אף האינטליגנציה המדהימה שלה, היא מתנהגת כמו כל בת שנתיים טיפוסית: "היא אוהבת לשחק עם חבריה, את הסרט 'Frozen' ושירי ילדים". לדברי הוריה, הם לא מתכוונים לרשום אותה לגן כל כך במהירות, שכן הרמה שלה מצריכה יחס מיוחד וצורת לימוד שמותאמת לה.

מנכ"ל מועדון "Mensa", טרבור מיטשל, התייחס אל בת השנתיים המיוחדת ואמר: "היא מדהימה והדבר הנדיר פה הוא שהמתנה שלה התגלתה בשלב כל כך מוקדם בחייה. להיות האדם הכי חכם בחדר זה לא תמיד קל וצריך להבין את החשיבות של הסביבה, הכרת הפוטנציאל של קאשה ובעיקר לחגוג את הישגיה".