אם בעבר הדבר היה מסתיים בשמלת כלה או שמלה לאירוע וזהו הרי שכיום מדובר על חגיגה שלמה שמתחילה מספר שבועות לפני עם מסיבת רווקות, נסיעות לחופשה שמצטלמת יפה לאינסטה, חינות ומה לא. כדי להדביק את הקצב, חברות ההלבשה, בדגש על הלבשה תחתונה, יוצאות בקולקציות חדשות מלאות בסטייל לכלה המיועדת ולחברות שלה.

FEMINA לדוגמה, משיקה קולקציה סופר שיקית ואופנתית – עבור עונת האירועים והחתונות לקיץ 2021. אך הפעם הפנייה היא לא רק לכלות, אלה לכל החברות, השושבינות ובנות המשפחה. 

ג'ני בק, מנהלת השיווק של FEMINA , מספרת: "בשנים האחרונות, החתונות הפכו לסדרה של אירועים נוצצים עוד לפני האירוע הגדול עצמו. וכך גם ההלבשה התחתונה קיבלה מקום של כבוד ונחשב לאקססורי בלתי נפרד מהאירועים הללו. מלבד חזייה טובה ומחטב מתחת לשמלה הכלה, הכלות לעתיד מחפשות פריטים למסיבות הרווקות, לאירוע מקווה, חינה, לאנג'רי מושקע לליל הכלולות ועוד. כמו כן גם השושבינות משקיעות במתנות ולבוש אחיד למסיבות הרווקות הנוצצות והפוטוגניות". 

בקולקציה הקרובה שמובילות שתי דוגמניות בר זומר וירדן הראל, אפשר יהיה למצוא מגוון רחב של מחטבי גוף בגזרות שונות המספקים פתרונות לאזורים השונים, חזיות סטרפלס במגוון גזרות וגוונים, חזיות סיליקון הנצמדות לחזה ותומכות בו ללא רצועות כלל, קולקציית ברלטס תחרה, מגוון מוצרים משלימים כמו מדבקות הרמה ועוד.

עוד מוסיפה בק: "בנוסף לכל אלה, השקנו קו הלבשת התארגנות ליום הגדול, הכולל סט התארגנות של 3 חלקים- גופייה, חלוק ומכנס נוח מבד מיקרופייבר רך ונעים, חלוקים מקרפ סאטן ומיקרופייבר, בייבי דולים ועוד. למסיבות הרווקות אנו מציעים בייבידולים, חלוקים, ברלטס, קומבינזונים נשיים וסקסיים, בצבעי אייבורי, ורוד מעושן וזהב. להשלמת הלוק או כאקססורי מושלם למארז כלה אפשר להוסיף בירית, נעלי בית או כיסוי עיניים".

את צילומי הקמפיין הלא שגרתיים, צילמו השנה בכפר נוקדים בדרום, באוירה מדברית מלאה בסטייל.

טווח מחירים: 19.90-229.90 שקל.