חבר הכנסת איתמר בן גביר התאכזב מהחלטת מפכ"ל המשטרה שהתקבלה היום (שני) על ביטול מצעד הדגלים שהיה מתוכנן להיערך ביום חמישי בירושלים. בריאיון לתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ברדיו 103FM אמר כי הוא מתכוון לצעוד במסלול הצעדה וטען כי "מדינת ישראל מתקפלת בפני ארגון טרור".

ח"כ בן גביר טען כי החלטתו של "מפכ"ל המשטרה מהווה ניצחון לחמאס. אחרי כמה דקות החמאס הודיע 'ניצחנו אנחנו שברנו את הסטטוס קוו, את היהודים'. כך זה נתפס, כך זה מתנהל", אמר. הוא הוסיף: "ואני בתור חבר כנסת, נבחר ציבור, צריך לשבת בכנסת ורק למרוט את השערות ולהגיד השתגענו? לא, אני צריך ללכת לרחוב השכם, ירושלים שלנו ריבונו של עולם, בירתנו הקדושה, הנצחית".

ח"כ בן גביר הצהיר כי יגיע לרחבת שער שכם ביום חמישי ויצא ממנה לצעדה עם דגלי ישראל, תוך ניצול חסינותו הפרלמנטרית. "אני אלך לשם עם דגלי ישראל ואגיד זה שלנו ואני עדיין מתפלל שלא אהיה שם לבד, שרה"מ נתניהו ישנה את ההחלטה האומללה של המפכ"ל". 

כשנשאל האם לא כדאי בעת הזו, המלווה באירועים ביטחוניים רגישים, להתנהל מול האוכלוסיה הערבית של ירושלים כחכמים ולא כצודקים,  אמר בן גביר: "אנחנו ממש חכמים מה אני אגיד לך, אנחנו מתקפלים כשהם אומרים תסירו את הגדרות בשער שכם, כי אם לא, נכעס עליכם.  אנחנו מתקפלים בשמעון הצדיק, לא משנה שיש לנו החלטה של בימה"ש". אמר חבר הכנסת והוסיף: "איפה אבירי שלטון החוק שאומרים שחייבים לאכוף החלטה של בימה"ש? אבל התקפלנו כי הם מתרגזים, עצרנו מיהודים לעלות להר הבית". 

עוד אמר בן גביר: "כל הזמן מאיימים עלינו, כל הזמן יכולה לפרוץ אינתיפאדה. אז בוא נתקפל בגלל שמאיימים עלינו באינתיפאדה. בוא נעזוב את שייח מוניס ואת עכו ואת יפו".

בהמשך הריאיון נשאל חבר הכנסת איך לדעתו צריכה מדינת ישראל להתנהל כעת עם האירועים בשכונת שמעון הצדיק בירושלים. "אני חושב שצריכה להיות משילות בכול המדינה ואנחנו נכנעים בכול מקום. הגיע הזמן שנחזיר לעצמנו את הריבונות, את הגאווה היהודית שלנו, את עצם הזכות שלנו לחיות ולנהל את החיים שלנו". אמר בן גביר והוסיף: "אין שום מדינה בעולם שהייתה מסכימה שארגון טרור יאיים עליה פעם אחר פעם ואנחנו מתקפלים. אין דבר כזה, רק בישראל. אני רוצה שהמשילות תחזור בכל מקום במדינת ישראל".

בסיום הריאיון, התייחס ח"כ בן גביר להצעת החוק שהגיש, לפיה משתמשים שייחסמו באופן חד צדדי על ידי פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות, יוכלו לתבוע פיצוי של 50 אלף שקלים ללא הוכחת נזק. "אנחנו מציעים בחוק שככל שפייסבוק נוקטים בצעדים כאלה הם ישלמו על כל מקרה של אפליה, על כל מקרה שבו הם פועלים בצורה כזאת בלי סיבה במקרה שלנו, בלי שום צידוק, הם יצטרכו לשלם  50 אלף שקלים, יהיו נגדם סנקציות ואנחנו חושבים שפייסבוק חייבת לקחת אחריות. לא יכול להיות שהיא תגיד אנחנו גוף חוץ, אנחנו לא קשורים לישראל".