בליכוד מתכוננים לחיים באופוזיציה. גורמים במפלגה אומרים כי "יועצים ועוזרים של השרים כבר התחילו לחפש עבודה". 

בינתיים, בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו נשקלה אתמול שוב האפשרות לקיים פריימריז בזק לראשות הליכוד, כאשר נתניהו עצמו לא מתמודד בהם. מדובר בהצעה שכבר הועלתה בעבר על ידי כמה מבכירי הליכוד ונדחתה על ידי נתניהו וסביבתו הקרובה.

אתמול שוב הועלתה בפניו האפשרות שהוא יזוז הצדה לתקופה קצובה, כשנה עד שנה וחצי, ויאפשר למועמד אחר מקרב בכירי הליכוד להיבחר לראשות התנועה. "נפנה מיד לבנט, לסער ולליברמן ונקרא להם להקים את ממשלת ימין על מלא. זה יהיה המבחן האמיתי עבורם, הם הרי טענו כי המכשול היחיד הוא בנימין נתניהו", הסבירו גורמים בליכוד.

בינתיים לא מוותרים בליכוד על הסיכוי לגייס עריקים. במפלגה אומרים כי נעשים כעת מאמצים מול כמה ח"כים, "כולל מפתיעים שעליהם כלל לא חושבים". בנוסף, נערך אמש משאל טלפוני בקרב 150 חברי מזכירות הליכוד כדי לאשר עוד שלושה שיריונים ברשימה - אחד בכל עשירייה.

במקביל, נתניהו הזמין אתמול את יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני לשיחה פרטית במעון ראש הממשלה. השניים שוחחו במשך כשעתיים ודנו במצב הפוליטי, ובין היתר גם באפשרות של קיום הפריימריז לראשות הליכוד. 

בסביבת בכירי הליכוד נרשמה התנגדות נחרצת לקיום הפריימריז תוך ימים ספורים. המתנגדים העיקריים הם חיים כץ וישראל כ"ץ, שאמרו למקורבים כי לא יאפשרו "מחטף בדמות פריימריז בזק" וכי "הרעיון אינו רלוונטי".

גורמים בסביבת ניר ברקת הבהירו ל"מעריב" כי הוא רואה את עצמו מועמד לראשות הליכוד רק אחרי עידן נתניהו, וכי דבר לא השתנה בעמדתו.

לדברי גורמים בליכוד, גם השר ישראל כ"ץ התבטא ברוח ם. השר יולי אדלשטיין נחשב אף הוא למועמד לראשות התנועה, אך עד כה העדיף לא להתבטא בנושא.