יו"ר הכנסת יריב לוין הודיע הבוקר (שלישי) כי ביום ראשון הקרוב, ה-13 ביוני 2021, תתקיים ההצבעה על ממשלת בנט-לפיד, במליאה מיוחדת של הכנסת ה-24. על פי ההודעה, באותו המועד תתקיים הצבעה נוספת לבחירתו של יו"ר הכנסת ה-24.  לאחר השבעת הממשלה בכנסת, יגיעו ראש הממשלה ושרי הממשלה החדשים למשכן הנשיא לצילום הקבוצתי המסורתי.

מאחר והחוק מחייב להגיש את ההסכמים הקואליציוניים עד 24 שעות לפני השבעת הממשלה, הקואליציה תחוייב לפרסם את ההסכמים לכל המאוחר ביום שישי. בתוך כך, ההסכמים טרם נחתמו הם עוברים עדכונים אחרונים ע"י עו"ד גיא בוסי וצוותי עבודה של המפלגות.

על פי החוק, ההצבעה על בחירת יו"ר כנסת חדש חייבת להתקיים בטרם ההצבעה על  ממשלה חדשה. לאור זאת, מי שצפוי לנהל את ישיבת ההצבעה על הממשלה הוא חבר הכנסת מיקי לוי ממפלגת "יש עתיד", אשר יבחר לתפקיד יו"ר הכנסת.

מיקי לוי (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
מיקי לוי (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הגיב על ההודעה של יו"ר הכנסת וצייץ בטוויטר: "זה קורה! מודה ליו"ר הכנסת, יריב לוין, על קביעת מועד ההשבעה ביום ראשון, ג' בתמוז תשפ"א, 13 ביוני 2021.  ח"כ קארין אלהרר תכנס את הועדה המסדרת לקביעת סדר היום. ההסכמים הקואליציוניים יונחו עפ"י חוק. ממשלת האחדות יוצאת לדרך לטובת אזרחי מדינת ישראל".

הודעתו של לוין מגיעה יממה בלבד לאחר שבישר במליאת הכנסת כי יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הודיע כי עלה בידו להרכיב ממשלה. על פי הודעתו של לפיד, הממשלה תהיה ממשלת חילופים שבתחילתה יכהן נפתלי בנט כראש הממשלה ולפיד יכהן כשר החוץ וראש הממשלה החליפי.