בדרך לממשלה חדשה: לאחר הודעתו של יו"ר הכנסת, יריב לוין, הבוקר (שלישי) כי ההצבעה על הקמת "ממשלת השינוי" תיערך ביום ראשון הקרוב, כעת צריכות המפלגות המרכיבות אותה לחשוף את ההסכמים הקואליציוניים עליהם חתמו.

החוק מחייב את השותפות הקואליציוניות להציג את ההסכמים שנחתמו ביניהן עד 24 שעות פני הצגת הממשלה. מאחר והשבעת הממשלה נקבעה ליום ראשון הרוב ההסכמים צריכים להיות מונחים על שולחן הכנסת ולהחשף לציבור עד ליום שישי הקרוב, לכל המאוחר. נכון לרגע זה ההסכמים טרם נחתמו והם עוברים עדיין שיפוצים אחרונים. אמש פורסמו קטעים מתוך ההסכמים הקואליציוניים אך לא הגרסה הסופית.

כאמור, יו"ר הכנסת יריב לוין הודיע הבוקר כי ביום ראשון הקרוב, ה-13 ביוני 2021, תתקיים ההצבעה על ממשלת בנט-לפיד, במליאה מיוחדת של הכנסת ה-24. על פי ההודעה, באותו המועד תתקיים הצבעה נוספת לבחירתו של יו"ר הכנסת ה-24.  לאחר השבעת הממשלה בכנסת, יגיעו ראש הממשלה ושרי הממשלה החדשים למשכן הנשיא לצילום הקבוצתי המסורתי.

מאחר והחוק מחייב להגיש את ההסכמים הקואליציוניים עד 24 שעות לפני השבעת הממשלה, הקואליציה תחוייב לפרסם את ההסכמים לכל המאוחר ביום שישי. בתוך כך, ההסכמים טרם נחתמו הם עוברים עדכונים אחרונים ע"י עו"ד גיא בוסי וצוותי עבודה של המפלגות.

על פי החוק, ההצבעה על בחירת יו"ר כנסת חדש חייבת להתקיים בטרם ההצבעה על  ממשלה חדשה. לאור זאת, מי שצפוי לנהל את ישיבת ההצבעה על הממשלה הוא חבר הכנסת מיקי לוי ממפלגת "יש עתיד", אשר יבחר לתפקיד יו"ר הכנסת.