טלה 21.3־20.4

נוסף להתחזקות התקשורת עם הסביבה בשבועות האחרונים, השבוע מרס נכנס לאריה ויחזק אתכם אנרגטית, בעיקר בענייני הלב אך גם פיזית. לפניכם שבועות של אנרגיה יצירתית. נוכחותכם תבלוט, ויהיו לכם הזדמנויות למשוך תשומת לב וגם רומן מהנה, לרווקים שביניכם. בבית ובקרב המשפחה היחסים משתפרים והאינטימיות מתחזקת, והיא מספקת ומהנה במיוחד בימים שישי עד ראשון. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

שור 21.4־20.5

אתם בולטים בסביבתכם. הנתינה שלכם מושכת אליכם אנרגיות של אהבה ואפשרויות להיכרויות אינטימיות. בבית ובקרב המשפחה המתחים עלולים לגרום לכעסים ודרמות. השתדלו לא לבזבז את האנרגיה על ויכוחים ומריבות אלא לנצל אותה למציאת פתרון יצירתי ולקבלת החלטות על שינויים נדרשים. שימו לב להוצאות מיותרות ולא צפויות. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.

תאומים 21.5־20.6

שמש, ראש דרקון ומרקורי בנסיגה במזלכם. אלה שבועות אינטנסיביים וחשובים, שבעקבותיהם תגיע שנה עוצמתית עבורכם. רצוי למצוא זמן למנוחה ולשקט עם עצמכם. יש לכם נטייה טבעית למשוך אליכם רעש, וכדאי ללמוד להרפות ולתת מנוחה לגוף ולנפש. בתקופה הקרובה תהיו דומיננטיים, יוזמתיים ומובילים בסביבתכם, והיכולת הניהולית שלכם תהיה במיטבה. נצלו את הזמן לטיולים או ללימודים למשך זמן קצר. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

סרטן 21.6־22.7

ונוס במזלכם בזווית הרמונית ליופיטר, ואלה יהפכו את השבוע לנעים ומהנה. זהו זמן טוב להיכנס לקשרים אינטימיים. מי שכבר נמצא בקשר יוכל ליהנות ממנו ולהעמיק אותו. בימים שישי עד ראשון הירח במזלכם יגביר את הרגישות ויביא עמו חוויות רגשיות טובות. זהו זמן טוב לביטוי רגשי, ליצירתיות ולחוויות מרגיעות. עשויות לצוץ יוזמות חשובות בענייני כספים והשקעות, כדאי לשקול אותן ולהוביל מהלכים מתאימים. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.

אריה 23.7־22.8

מרס נכנס למזלכם, יעניק אנרגיה לעשייה וליוזמות ויגביר את רצונכם לבטא את עצמכם ולתפוס פיקוד על חייכם. הירח ייכנס למזלכם השבוע בימים שני עד רביעי ויחזק אנרגיית היצירתיות, האהבה והשפע. זהו זמן טוב לנצל את התנופה האנרגטית כדי לקדם פרויקטים ולהיות יוזמתיים ויצירתיים. לא תוכלו ליישם כרגע את כל הפרויקטים, אבל כדאי להיות אקטיביים. הנוכחות שלכם תהיה דומיננטית ומורגשת בשבועות הקרובים.

בתולה 23.8־22.9

לפניכם שנה מאוד משמעותית בקריירה: רעיונות, שיתופי פעולה וידע מצטברים לקראת פרויקטים שייצאו לאור. מבחינה חברתית, אתם דומיננטיים והקסם שלכם בולט. בשבועות הקרובים תרוו נחת ושפע ממערכות יחסים, והנתינה והקבלה שלכם יגברו. בימים רביעי וחמישי הירח במזלכם יגרום לרגישות גבוהה ואולי לחוסר שקט ולמחשבות טורדניות. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

מאזניים 23.9־23.10

אתם עמוסים במחשבות ורעיונות וחשים חוסר כיוון מחשבתי והצפה של אינפורמציה. למרות סקרנותכם, סננו את המידע, כי לא הכל רלוונטי, והרבה אף לא אמין ולא יתרום לכם כלום. מבחינה חברתית אתם מובילים מהלכים ויוזמים רעיונות. נכון לכם עכשיו ליזום פרויקטים שיכולים לקדם את החברה. גם הקריירה מעסיקה אתכם כעת, ונראה כי נרקמים קשרים חשובים שיכולים להועיל לכם. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

עקרב 24.10־21.11

זוהי תקופה טובה לקשרים מעבר לים, שיכולים להתפתח לאהבה וקשר לטווח הרחוק. נסיעות ולימודים מומלצים, כי הם טומנים בחובם הזדמנויות ליצירת קשר. הזדמנויות יצוצו גם בקריירה - תוכלו לבצע מהלכים ביוזמתכם, אך תזדקקו לסבלנות, כי לא הכל יקרה בקצב שלכם. השתדלו לא לכפות את רצונכם. אתם חשים עומס מחשבתי וחוסר שקט רגשי. רצוי לסנן מידע שמגיע אליכם, כי לא הכל ראוי להתייחסות. ימים טובים השבוע: שישי־ראשון, רביעי וחמישי.

קשת 22.11־21.12

אתם עוברים תקופה אינטנסיבית ועוצמתית בענייני זוגיות ושותפויות, שבהן יתרחשו אירועים ויהיו התרחשויות גורליות. עליכם להיות סבלניים, אף שזה לא פשוט. לרווקים יגיעו הזדמנויות משמעותיות. זהו זמן טוב ליזום נסיעות וטיולים או לקדם ענייני לימודים. ימים טובים השבוע: שני עד רביעי.

גדי 22.12־20.1

מערכות יחסים תופסות עכשיו מקום חשוב בחייכם: תוכלו ליצור יחסים הרמוניים ומספקים בזוגיות, ומי שכבר מצוי בזוגיות יחווה תקופה טובה ומחזקת. עם זאת, זו גם תקופה של רגישות גבוהה בתחום הרומנטי - אל תחששו להיות מחוברים לצרכים הרגשיים שלכם. זוהי גם תקופה אינטנסיבית בעבודה, עמוסת התרחשויות ואירועים שיוצרים חוסר בהירות לגבי קשרים מקצועיים. נסו להפחית את העומס ולנתב את האנרגיה שלכם נכון. ימים טובים השבוע: רביעי וחמישי.

דלי 21.1־18.2

התחום הרומנטי מעסיק אתכם: תוכלו למגנט אליכם קשרים גורליים לטווח הארוך, אך אל תבזבזו את הזמן עם האנשים הלא נכונים, כי הם ישאבו מכם אנרגיה. קשרים שנוצרו בשנה האחרונה חשובים להמשך הדרך. מי שמצוי בזוגיות יחווה תקופה מעניינת, אך זה תלוי בטיב התקשורת ביחסים. מהלכים דרמטיים צפויים מכיוון הצד השני. שני עד רביעי הם ימים חשובים בזוגיות ותצטרכו להפגין בהם איפוק. בעבודה אתם יוצרים קשרים חמים.

דגים 19.2־20.3

יופיטר במזלכם בזווית הרמונית לוונוס בבית האהבה והרומנטיקה - זהו זמן טוב להיות רומנטיים ולמגנט אליכם את האדם המתאים. הרגישות והקסם שלכם בשיאם. הקשיבו לאינטואיציות ופעלו בהתאם, כמו כן, השתדלו לשחרר את הפחד והחשש. בבית התקשורת לא במיטבה, ונופלות אי־הבנות בין בני הבית. שמרו על סבלנות. בעבודה אתם דומיננטיים, יצירתיים ובעלי מוטיבציה ליזום. תנו ביטוי לרצונכם. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.