חבר הכנסת מסיעת ש"ס, אוריאל בוסו, שוחח הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחס למילותיו הקשות של יו"ר סיעתו, אריה דרעי, אשר טען כי לאור הממשלה החדשה "המדינה היהודית בסכנה. עקירת הדת מהמדינה בחסות חובשי כיפה שהשררה מעוורת את עיניהם". בוסו טען כי "רק צריך לקרוא את ההסכמים הקואליציונים, תראו את הסעיפים בנושאי דת ומדינה".

הוא התייחס למשא ומתן הקואליציוני וטען כי בעוד מפלגות "גוש השינוי" אמרו שהן שוחחו עם ש"ס, מגעים שכאלו לא התקיימו: "מדובר באמירות בעלמא. אתה רואה בהסכמים שכתוב במפורש שכל צירוף חייב את ההסכמות של ניצן הורוביץ, מרב מיכאלי ואביגדור ליברמן שאומר מעל כל במה אומר 'אני שם הם לא שם'. אף אחד לא דיבר איתנו באמת. אתמול פורסם שאביר קארה נפגש עם משה גפני, זו בדיחה של ממש. זו לא קריאה למשא ומתן אמיתי,  כי השותף העיקרי של יאיר לפיד הוא ליברמן".

לדבריו, המפלגות החרדיות לא יכלו להצטרף לממשלה הנוכחות מכיוון "שיש לנו נושאי ליבה שמנוגדים שמיים וארץ. מי שמסתכל על ההסכמים, זה בדיחה אחת גדולה. כל אחד אמר יש לי הישגים, הימין אומר יש לי וטו על מה שיציגו בשמאל, השמאל אומר יש לי וטו על מה שיציגו הימין. זאת אומרת שאף אחד לא יכול להציג כלום".

"ב-2013 זרקו אותנו לאופוזיציה. נפתלי בנט בברית עם לפיד זרק אותנו לאופוזיציה ועכשיו שוב. אין לנו על מה לדבר איתו. גם אם תהיה פנייה, איך בכלל יכולה להיות פנייה עם קווי היסוד האלו? אין לנו חלק בגוש המחלק והמפלג הזה. כמו ששמעתם את דרעי, זה עקירת הדת מהמדינה".

לסיום, הוא התייחס לאמירה נוספת של יו"ר ש"ס, לפיה לא יישב באופוזיציה אלא יתפטר מהכנסת: "דרעי הוא ראש התנועה ויישאר. גם היום הוא לא חלק מהכנסת בגלל החוק הנורבגי, אצלנו הוא נשאר יו"ר התנועה".