ג'וסיאמה סיטול, בת ה-37, ילדה ביום שני האחרון עשיריית תינוקות בבת אחת, בבית החולים פרטוריה שבדרום אפריקה. על פי הדיווחים, מדובר בשיא עולמי חדש, לאחר שהקודם נקבע לפני חודש בלבד, במהלכו סיטול הביאה לעולם שבעה גנים ושלוש בנות באמצעות ניתוח קיסרי שנעשה בשבוע ה-29 להריונה. 

בעלה של האם, טבחו צ'וטצי, התראיין לאתר החדשות המקומי בפרטוריה וסיפר: "אשתי הייתה בהיריון שבעה חודשים ושבעה ימים ולבסוף הביאה לעולם עשרה ילדים מדהימים. אני מאושרת ומתרגש כל כך שאני לא מצליח לדבר". לעומת זאת, הרשויות במדינה טרם אימתו את הסיפור המטורף. 

מנכ"לית מחלקת התקשורת בדרום אפריקה, פומלה וויליאמס, פנתה בעמוד הטוויטר שלה אל הציבור בבקשה למידע נוסף. "אנחנו צריכים לאמת את הסיפור ולספק סיוע במידת הצורך", היא כתבה. כמו כן, גם ראש העיר המקומי, מזאודילה מסינה, כתב כי טרם הצליח לאתר את המשפחה, אך סיפר כי ידוע לו שלאותה האם יש כבר זוג תאומים בני שש. 

בראיון שערכה סיטול לפני כחודש, היא סיפרה כי הרופאים בישרו לה שהיא עתידה ללדת שמיניית תינוקות. "לא האמנתי שהוא אמר לי את זה. הייתי בטוחה שאולי מדובר בתאומים או שלישיה, אבל שמונה? גם כשראיתי את צילום האולטראסאונד לא האמנתי", היא אמרה. לעומת מה שנאמר בראיון בחודש שעבר, דווח כי סיטול ילדה לבסוף עשירייה ושברה את השיא העולמי.