מייסד ארגון להב"ה בן ציון (בנצי) גופשטיין ואיש הימין ברוך מרזל נחקרו באזהרה ביחידת הסייבר הארצית בלהב 433 במשטרה לאחר שהוגשו נגדם תלונות בדבר פרסום התבטאויות ותכנים גזעניים ברשתות החברתיות, כך נודע היום (רביעי) ל"מעריב". השניים טענו כי מדובר בחקירה "פוליטית מובהקת". 

במסגרת המאבק של משטרת ישראל בעבירות ההסתה לגזענות המתבצעות ברשת ובהתאם לאישור פרקליטות המדינה נחקרו השניים ובתום חקירתם, שוחררו בתנאים מגבילים לאחר שהפקידו ערבות עצמית.

בחקירתו של מרזל הובאו דברי תורה שהתפרסמו מטעמו ב"יוטיוב", בהם קרא "להכות באויב". מטעמו נמסר בסיום החקירה: "טוב לדעת שיש יחידת עלית למשטרת ישראל. עליתי היום בדרגה, ונחקרתי ביחידת ה'סייבר'. פשוט ליצנות. מדובר בחקירה פוליטית חמורה מאוד".

גופשטיין מסר בתום חקירתו: "מי שהמשטרה מצאה לנכון לחקור הוא לא השייח' המסית ששלהב כאן את ההמונים וקרא לרצח יהודית, אלא אותי על כך שפסרמתי סרטונים נגד התבלוללות. אני רואה כאן את הרוח החדשה של השר לביטחון פנים החדש, המשטרה החלה לבצע רדיפה פוליטית".

נגד גופשטיין הוגש בשנת 2019 כתב אישום בגין הסתה לגזענות ותמיכה בטרור. זאת, לאחר שהביע דברי תמיכה במעשיו של ברוך גולדשטיין, כינה את הר הבית "סרטן" וקרא "להוריד אותו". עוד הוא נחשד כי קרא לפגוע בערבים ממניע גזעני.

בסוף השבוע האחרון הזהיר ראש השב"כ נדב ארגמן מפני ה"שיח האלים והמסית, בדגש על זה המתקיים ברשתות החברתיות, שעלול להתפרש בקרב קבוצות מסוימות בקרב בודדים, ככזה המתיר פעילות אלימה ובלתי חוקית שעלולה חלילה להגיע אף לכדי פגיעה בנפש".