עמוד הטיקטוק של צעירה בשם קלי, סוהרת בבית כלא בהולנד, הפך לוויראלי במיוחד בתקופה האחרונה, אחרי שחשפה בפני הגולשים כי היא התארסה לאחד האסירים. הכל התחיל בשנת 2019, כאשר קלי החליטה לכתוב לאסיר, וויאט, דרך אתר wroteeaprisoner.com, במטרה לשמוע על נקודת המבט שלהם מתוך כותלי בית הכלא.

חייה של אשת האסיר (צילום: TIKTOK)

מלבדו, קלי התכתבה עם עוד מספר אסירים, אלא שבינה לבין וויאט היה חיבור מיוחד שהתגלגל במהירות לשיחות וידאו. "מעולם לא התכוונתי להכיר דרך האתר מישהו שאתאהב בו. בחרתי אותו כי הוא היחיד שחייך בתמונה באתר והוא היה נראה ידידותי", הסבירה קלי. לדבריה, מספר חודשים אחרי שהחלו להתכתב, שיחות שארכו שעות, הם הודו אחד בפני השני ברגשותיהם. 

מאוהבים מרחוק (צילום: TIKTOK)

עם הזמן הקשר הלך והתהדק, כך שבשלב מסוים וויאט הציע לקלי נישואין דרך אפליקציית הזום, בתקווה שיינשאו זה לזו באוקטובר הקרוב. באחד מסרטוני הטיקטוק, קלי סיפרה כי וויאט יצר קשר עם חברתה, שתשלח את טבעת היהלום שהזמין עבורה מהתכשיטן ישר לביתה. הזוג המאוהב, שאפילו חולק קעקועים תואמים, ככל הנראה ישבעו אחד לשנייה בין כותלי הכלא, שכן וויאט עתיד להשתחרר בשנת 2023, אחרי שנכלא בגין תקיפה, החזקת נשק ושימוש בלתי הולם בנשק חם.