עורך הדין הפלילי ציון אמיר שוחח הבוקר (חמישי) עם גיא פלג וניסים משעל בתכניתם ב-103FM והתייחס להתקדמות חקירתו הנגדית של מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה, על רקע החלטת השופטים להורות לפרקליטות להעביר לסנגורים שיחות נוספות שלו.

"קשה להשוות את התיק הזה לכל תיק אחר. האחרים הרבה יותר קטנים, ומספר התקלות באופן טבעי הוא הרבה יותר קטן", פתח אמיר את דבריו.

"כל תובע סביר, שלא נדבר על תובעים מיומנים או צוות גדול כמו בתיק ראש הממשלה, כמעט ואין טעויות או מעט מאוד. בפרשה הזו, תקלות קורות כמעט בכל דיון, לפעמים תקלה קטנה ולעתים גדולה יותר, קשה לקבל את המציאות הזו, ואני חש שבית המשפט שנוהג באופן ממלכתי, אחראי ורציני, מתחילים אפילו הם לגלות חוסר סבלנות ולהביע מורת רוח", הבהיר עורך הדין את דעתו.

הוא הוסיף: "קשה לי לראות סיטואציה בה היועמ"ש מלווה את התיק במשך שנים ומתפספסות לו כמויות אדירות של חומר וביהמ"ש מביע ביקורת".

כשנשאל מה המשמעות של החלטת בית המשפט, ענה כי "זה יעצור את המשפט, זה לעבור על אלפי אם לא עשרות אלפי התכתבויות. בית המשפט אומר שהמצב הזה טעון תיקון בהקדם. אין פה ספק בדבר אחד, גם מי שירצה מאוד להגן על תזת התביעה לא יכול להתעלם ממה שמתחולל מול העיניים, ואתה לא יכול להתעלם שמשהו מתפורר שם".