פעיל הימין הקיצוני ברוך מרזל שוחח היום (חמישי) עם בן כספית וינון מגל בתכניתם ב-103FM, זאת על רקע חקירתו באזהרה אתמול ביחידת הסייבר הארצית בלהב 433 במשטרה לאחר שהוגשו נגדם תלונות בדבר פרסום התבטאויות ותכנים גזעניים ברשתות החברתיות.

"חסמו אותי בוואטסאפ, חופש הביטוי של השמאל זה לחסום בוואטסאפ ובפייסבוק, הם עושים את זה רק לאנשי ימין, לא לערבים", התלונן מרזל בפתח דבריו. "זכיתי שראש מחלק סייבר, רב פקד במשטרה ב־433 חקר אותי על עבירות מחשב, שאל אותי עורך הדין אם לקחו לי את המחשב ואמרתי שאני צריך לקנות אחד קודם, אין לי מחשב".

"בפעם הבאה יחקרו אותי על עבירות בחלל" עקץ את המשטרה' וקישר בין חקירתו לבין חילופי הממשלה. "זה משהו מיוחד. שאלו אותי על כל מיני עבירות לפני ארבע-חמש שנים, כמובן הממשלה מתחלפת והתחילו לחקור אנשי ימין על כל מיני דברים. אלו תלונות של התנועה הרפורמית, אני אשמח לעמוד לדין כי בבית משפט יצטרכו להוכיח את ההאשמות ואין דרך להוכיח שאני גזעני. דובר שאמרתי שכמו בים סוף הכו הרבה מכות, גם בעזה הכו הרבה מכות באויב, או שאמרתי שצריך לעודד את יציאת האויבים מהבית. מי שפוגע בארץ ישראל, לא משנה מי, הוא אויב שלי. המשטרה הולכת לעשות הרבה צרות ליהודים".

"אני לא מרגיש רדוף אבל רודפים אותי, אני לא סופר אותם", המשיך מרזל וטען כי בשבילו, החקירה "הייתה בדיחה, יש אנשים שיכולים לחטוף התקף לב ולחשוש, אני לא חושש משוטרים ומשמאלנים אלא רק מהקדוש ברוך הוא. אמרתי שלא אשתף איתם פעולה כי זו חקירה פוליטית, ושאני מקווה שייצא מזה כתב אישום ונתראה בביהמ"ש ועד הליצנות שלהם תוכח".  

איש הימין התייחס גם להפתחויות הפוליטיות ותקף בחריפות את יו"ר ימינה: "אמרתי פעם - ביום שלבנט יהיה כדאי פוליטית, הוא גם יוותר על ארץ ישראל. אי אפשר להיות לייט וחזק על ארץ ישראל. אין לו אידאולוגיה מוצקה, הבן אדם טוען שהוא היה מנהיג הימין. בגוש קטיף הוא עשה לביתו. האיש הזה והגברת שאיתו הם אופורטוניסטים חסרי דעות ואידאלוגיה, הימין היה נחמד ורומנטי יותר ועכשיו השמאל, אז הולכים לשמאל. אלימות פוליטית נובעת מסתימת פיות ומרדיפה, אם יתנו לאנשי הימין להתבטא ותהיה קצת דמוקרטיה, דבר שהרבה זמן אין, זה יוריד את הסכנות שמישהו יפעיל אלימות".