לאה גולדין, אמו של הדן גולדין, שגופתו מוחזקת בידי חמאס, שוחחה היום (חמישי) עם רון קופמן בתכניתו ב-103FM. היא התייחסה לדיווחים על עסקת חילופי השבויים בין ישראל לחמאס, והגיבה בחריפות: "לא צריך להדהד את דברי הארכי מחבל, תפסיקו להיות השופר של סנוואר".

"אנחנו שבע שנים מאז שלחו את הדר לעזה וסיימו מלחמה בלי להחזיר את החיילים, אנחנו עוד בתהליך סיום מבצע שומר החומות ואנחנו בסיום סבב לחימה, ועכשיו צריך להחזיר את החיילים. זה שבוע דרמטי מבחינה פוליטית אבל לא פחות דרמטי מבחינת החזרת החיילים", פתחה את דבריה.

כנשנאלה האם תתמוך בשחרור אסירים כדי להחזיר את גופת בנה הביתה, ענתה: "לא צריך להדהד את דברי הארכי מחבל. השאלה מי קובע את האסטרטגיה של מדינת ישראל, סנוואר רוצה את ירושלים, אז מה אתה עושה עם זה? זו הנקודה שמטריפה אותנו, תפסיקו להיות השופר של יחיא סנוואר ולעשות לו קידום מכירות. מה נהיה איתנו? הבריון השכונתי מנהל את האסטרטגיה של ישראל? לא מקיימים דיאלוג עם רוצחים".

היא הוסיפה כי היא "רוצה לדבר על מה שקורה בצד שלנו, אני אזרחית המדינה כל המשפחה שלי קצינים. אני קוראת לרמטכ"ל ולשר הביטחון שיכולים לעשות היסטוריה ולסיים את המבצע עם מעשה היסטורי של השבת החיילים אחרי שבע שנים".

בסוף דבריה, הבהירה גולדין כי "אנחנו ב'מאני טיים', אני פונה לשר הביטחון ולרמטכ"ל שיכולים להירשם בספרי ההיסטוריה כאלה שהחזירו את ההרתעה למדינת ישראל והחזירו את הערכים, זו הזדמנות בסיום הקרבות להגיב".