אנה ברסקי, הכתבת המדינית של "מעריב" שוחחה היום (חמישי) עם אלון גל וליאת רון בתוכנית "איפה הכסף" ב-103FM, והתייחסה להשבעת הממשלה המתוכננת ביום ראשון: "מדובר בעידן שלם שעומד להסתיים ככל הנראה, 12 שנים של שלטון רציף של נתניהו, זה די מתבקש שאנשים ממש חוששים ופוחדים".

בתגובה להערת המראיינים כי החששות הם מתרגיל אפשרי של נתניהו שיימנע את הקמת הממשלה, השיבה ברסקי: "אני חושבת שכולם כבר שנים חיים כאן בטראומה מהתרגיל המסריח וכמובן לוקחים בחשבון שייתכן, לא מן הנמנע שיכול להיות שמשהו דומה יקרה גם בהצבעה ביום ראשון".

"למרות שעל פי כל ההערכות לא נראה שציד העריקים מטעם הליכוד הצליח נכון לעכשיו. שמענו היום את ח"כ עידית סילמן שאמרה שהוצעה לה חבילה שמנה ומפתה בתור שרת הבריאות בממשלת נתניהו ושריון לעשר שנים ברשימת הליכוד, והיא השיבה בסירוב. שמעתי שגם ח"כים אחרים קיבלו הצעות מפתות וסירבו", הוסיפה. 

בהמשך דבריה התתייחסה ברסקי לחלוקת התיקים המסתמנת בממשלה: "אני מעריכה שכמעט 90 אחוז מהחלוקה ידוע ופורסם. יש קצוות ופינות שאמורים לסגור, אבל על פי החוק הם חייבים למסור לעיון הציבור ולהניח על שולחן הכנסת את כל ההסכמים הקואליציוניים החתומים לפני כניסת השבת".

"מעריכים שבמקרה הטוב ייחתמו ההסכמים עוד הלילה, במקרה הפחות טוב זה יקרה מחר אחר הצהריים. החששות נובעים בין היתר מהשקט המחשיד הזה של בנימין נתניהו מבלפור, אנחנו שומעים שקט תעשייתי", המשיכה. 

עוד אמרה כי "אחרי אותו ריאיון מפורסם של נתניהו בערוץ 20 לא שמענו אותו באמת נואם, הנאום שלו ככל הנראה בתור ראש הממשלה היוצא ויו"ר האופוזיציה הנכנס ישובץ בתוכניות מליאת הכנסת של יום ראשון הקרוב, כך שנשמע אותו בכובעו החדש. מה שמוזר שעדין אין אזכור לכל דבר כמו חילופי שלטון, חפיפה".