כדי לבחור מאוורר תקרה שמתאים לכם, חשוב שתכירו את המוצר קצת יותר. כשאנחנו מגיעים לבחור, בלי ידע מוקדם, צבע וצורה יהיו השיקולים המרכזיים בבחירה, וזה בסדר גמור, אבל מה עם חיסכון בחשמל, עם אביזרים נלווים, נפח מנוע ועוד פרטים נוספים שכדאי לתת עליהם את תשומת הלב. קיבצנו עבורכם כאן את החשובים ביותר.

  1. מאוורר תקרה איכותי מפחית את הצורך במיזוג אוויר
    אין צורך לבחור במהירות הגבוהה ביותר במאוורר כדי לקבל אפקט של רוח נעימה. אפשר להדליק את המיזוג לכחצי שעה כדי לקרר את החלל ולאחר מכן לכבות, ולהפעיל את המאוורר. החלל יהנה מאוויר קריר ונעים, לאורך זמן רב. ולפעמים אפילו לא צריך את המיזוג - הפעלת מאוורר התקרה על עוצמה נמוכה, תייצר סירקולציית אוויר קבועה בחלל, תיתן לכם תחושה של שתיים או שלוש מעלות פחות (לפחות) ותאפשר מרקם אקלים נעים ונוח לשהות.
  2. מאוורר תקרה יסייע בהדגשת הסגנון העיצובי בביתכם
    מאווררי התקרה של סטאר הם מוצרים בעלי מסר עיצובי חד ומדויק. לכל סגנון עיצובי מאוורר התקרה שיתאים לו. כדאי לגבש את הסגנון העיצובי בחלל אליו אתם מייעדים את המאוורר כדי לדייק בבחירה. המאוורר אמנם לא גדול בהכרח אך לרוב הוא ממוקם במרכז החלל, ובחירה לא מותאמת עלולה ליצור מראה פחות מדויק. סטאר מציעה את המגוון הרחב ביותר של מאווררי התקרה בארץ וניתן גם לראות את כולם תלויים בחנות הדגל שלהם בשלבים 4 ביפו.
  3. מאווררי התקרה המתקדמים מאפשרים שליטה על עוצמת האור
    מאוורר תקרה הוא גוף תאורה לכל דבר. אמנם יש מאווררי תקרה שמגיעים ללא גוף תאורה, אבל בקולקציות מגוון רחב של מאווררי תקרה המשלבים גוף תאורה. כדאי לדעת שרבים מהם מגיעים עם שלט המאפשר לשלוט על עוצמת האור, וליצור תרחישי תאורה שונים בהתאם לסיטואציה. דימור האור נעשה ע״י לחיצה ארוכה בכפתור האור בשלט של מאווררי סטאר המתקדמים.
  4. מאווררי התקרה המתקדמים של סטאר נותנים תאורה מספקת לחדרי שינה סטנדרטיים
    נהוג לחשוב כי התאורה במאוורר אינו מספיקה להאיר חדר שינה. היום, במאווררי התקרה המתקדמים ביותר בארץ של סטאר, עם תאורות ה-led המובנות תוכלו להיות בטוחים שהתאורה תהיה חזקה מספיק. בנוסף אפשר לדמר את התאורה במקרה ורוצים שהיא תהיה חלשה יותר.
  5. מאווררי תקרה יעודיים לשטחי החוץ
    מאווררי התקרה של סטאר שמתאימים לחוץ הבית הם מאווררים יעודיים, עשויים חומרים עמידים דוגמת אלומיניום ופוליקרבונט. גם כשמדובר בכנפי עץ, כמו של דגם הפרופלור למשל, מדובר בעץ שעבר טיפול אימפרגנציה מה שהופך אותו עמיד בפני לחות ורטיבות. מאוורר תקרה שאינו מתאים לחוץ, יחליד ולחות תחדור למנוע שלו ובתוך זמן קצר יגרום לבעיות תפעול ואף יצא משימוש.
    מאווררים יעודיים לשטחי החוץ. סטאר (צילום: יח''צ)
    מאווררים יעודיים לשטחי החוץ. סטאר (צילום: יח''צ)
  6. בבית ממוצע קיימים 6 מאווררי תקרה
    על אף שקיימת נטיה לחשוב שבבית קיים מאוורר אחד או מקסימום שניים, בבית משפחה ישראלית ממוצעת מותקנים 6 מאווררי תקרה: מאוורר תקרה בסלון, מאוורר תקרה בחדר השינה, מאוורר תקרה בחדרי הילדים (2.5 חדרים בממוצע), בפינת האוכל ובפרגולה. המאווררים של סטאר הם עמידים והחברה דואגת לשירות לכן הקניה היא קניה כמעט לכל החיים. בעבר, כמעט בכל בית בישראל היה את המאוורר השולחני הראשון בישראל שהיה מיוצר במפעלי סטאר ביפו.
    מאווררי סטאר (צילום: יח''צ)
    מאווררי סטאר (צילום: יח''צ)
  7. אפשר ליצור אפקט אוורור גם כשמדובר בכנף אחת, בשלוש, בארבע או בחמש
    מעצבי המוצר פועלים כל העת על עיצוב ופיתוח מאווררי תקרה חדשים. אחד האתגרים הוא ליצור מאווררים מינימליסטיים שיודעים להפיק רוח איכותית ועוצמתית. דגמי ווינג  ואניגמה, לדוגמה, מציעים מאוורר תקרה בעל כנף אחת בלבד. דגמי סטאר 7 והנטר אינדוסטרי מציעים מאוורר בעל שלוש כנפיים, מאווררי סטאר 4 וסטאר 5 מציעים מאווררים בעלי ארבע כנפיים והנטר סביל והנטר סבוי בעלי חמש כנפיים. איכות ועוצמת הרוח שמפיקים המאווררים הללו גבוהות מאוד ולכן מתאימים לחדרי שינה שינה וסלון בהתאם לקוטר המאווררים.
  8. מאווררי התקרה המתקדמים מצוידים בשלט
    למה להתאמץ אם אפשר לשלוט על הכל מרחוק? מאווררי התקרה המתקדמים של סטאר מגיעים עם שלט המאפשר שליטה על עוצמת הרוח, אפשרות להפיכת כיוון הכנפיים בין מצב של קיץ/חורף, שליטה בעוצמת האור (במידה ובמאוורר משולב גוף תאורה), ובכיבוי והדלקה של המוצר. לכל מאוורר קיימת גם אופציה להפעלה ידנית, אך השלט הופך את התפעול לקל, נוח ונגיש יותר.
  9. המנוע של מאוורר התקרה הוא החשוב ביותר בבחירה
    ממש כמו במכונית. כשאנחנו מחפשים לקנות אחת, למנוע השפעה רבה על קבלת ההחלטה. אמצו את השיקול הזה גם כשמדובר במאוורר תקרה.
     
    מראה מאוורר התקרה הוא חשוב. כולנו רוצים לבחור במאוורר מעוצב ונעים לעין, אך עלינו לזכור שהמנוע הוא ליבת המוצר. מנוע איכותי יפעל בשקט, יסייע לחסוך בחשמל, וילווה אתכם שנים ארוכות ללא תקלות.
  10. להנדסת המוצר השפעה על איכות הרוח שמופקת ממנו
    אף אחד מאיתנו לא אוהב רוח חזקה לפנים. תמיד נעדיף משב אוויר מלטף, שמשתרבב בעדינות בחלל ויוצר בו מרקם אקלים נעים ונוח לשהות. אז מי משפיע על המשב המלטף? בעיקר המבנה ההנדסי של הכנפיים, ולכן, מעבר ליופי, חשוב לוודא שאתם בוחרים מאוורר תקרה עם כנפיים שידעו לעשות עבודה מדויקת וידעו להפיק משבי רוח רכים ונעימים.
  11. מאווררי התקרה הם סוג של פריט דקורטיבי
    מעבר להיותו פריט פונקציונלי נדרש, מהווה מאוורר התקרה פריט דקורטיבי לכל דבר ועניין. אם הדור הקודם של מאווררי התקרה הציע מראה מגושם וכבד, הרי שהדורות הבאים מציגים מאווררי תקרה מעוצבים ומעודנים, שמכניסים מסר עיצובי ברור והמון סגנון לחלל.
  12. מאוורר התקרה שלכם חייב לפעול בשקט
    כשמדובר במוצרי חשמל, שקט הוא מילה נרדפת לאיכות. זה תקף גם כשמדובר במאווררי תקרה. מאוורר איכותי פועל בשקט ויאפשר חוויית משתמש נעימה וכייפית. על השקט הזה אחראיים תכנון הנדסי מדויק ובחירה במנוע איכותי. מומלץ לבחור במאוורר תקרה שידע לספק לכם את החוויה במקסימום. הכי כיף לישון עם סטאר.

אז מה היה לנו?
קבלו סיכום של רשימת הטיפים:

  • מאוורר תקרה איכותי מפחית את הצורך במיזוג אוויר.
  • מאוורר תקרה יסייע בהדגשת הסגנון העיצובי בביתכם.
  • מאווררי התקרה המתקדמים מאפשרים שליטה על עוצמת האור.
  • מאווררי התקרה המתקדמים של סטאר נותנים תאורה מספקת לחדרי שינה סטנדרטיים.
  • קיימים מאווררי תקרה יעודיים לשטחי החוץ.
  • בבית ממוצע קיימים 6 מאווררי תקרה.
  • אפשר ליצור אפקט אוורור גם כשמדובר בכנף אחת, בשלושה, בארבע או בחמש.
  • מאווררי התקרה המתקדמים מצוידים בשלט.
  • המנוע של מאוורר התקרה הוא החשוב ביותר בבחירה.
  • להנדסת המוצר השפעה על איכות הרוח שמופקת ממנו.
  • מאווררי התקרה הם סוג של פריט דקורטיבי.
  • מאוורר התקרה שלכם חייב לפעול בשקט.