לפני כ-58 שנים ילד בן שנתיים נחטף מבני משפחתו בתחנת הרכבת בעיר ז'אוז'ואנג שבמזרח סין. אביו, לואו בן ה- 90 כיום, חי במשך שנים מבלי לדעת היכן בנו או מה עלה בגורלו ועבד קשה כדי לנסות ולאתר את בנו האבוד. בשבוע שעבר, אחרי שחיפש אותו באמצעות כלי תקשורת שונים ונעזר במחלקה לביטחון הציבור המדינית, השניים סוף כל סוף התאחדו. צפו ברגעי האיחוד המרגשים בין האב לבנו שנחטף: 

בסרטון מרגש,שתועד מרגע הפגישה בין השניים אפשר לראות את לואו הקשיש מחכה לבנו, פו, שמגיח מדלת החדר ורץ כדי לחבק אותו בדמעות, אל מול קהל שלם של צופים. על פי הדיווחים, לואו איבד את בנו הפעוט בשנת 1963 כשהמתין לרכבת. לדבריו, הוא שחרר לרגע את ידו של בנו ובשנייה שאחרי הוא כבר לא ראה אותו.

אחרי 12 שנים: פיל זיהה את הווטרינר שטיפל בו באיחוד מרגש>>

על פי הבן, ההערכה היא כי הוא נחטף בידי סוחרי ילדים, שלקחו אותו אל העיר שאנגחאי, שם הוא אומץ בידי זוג שלא הצליח להביא ילדים לעולם. במשך שנים כל המשפחה חיפשה אחר פו באמצעות שימוש בעיתונים, מודעות ברחוב ובהמשך באינטרנט. בשנת 2015, המחלקה לביטחון הציבור בסין פתחה חקירה מיוחדת, תוך שימוש בטכנולוגיית בדיקות DNA מתקדמת והרחבה של שטח החיפוש. 

ב-1 ביוני האחרון, לפני כשבועיים בלבד, אושר באופן סופי כי קיימת התאמה בין פו לאביו, מה שהוביל לאיחוד המרגש בין השניים, אחרי 58 שנים. כמו כן, דווח כי גם הוריו המאמצים של פו לא יודעים דבר על עברו.