אישה אקראית לחלוטין פנתה אל בחורה בשם הילארי זינקס וטענה בפניה כי יש ביניהן התאמה ביולוגית. בעקבות כך, הצעירה הבינה כי אביה הוא לא מי שהיא חשבה שהוא, ומכאן הכל הולך ומסתבך. בסרטון טיקטוק שהעלתה זינקס, שנצפה כבר כ-4.5 מיליון פעמים, היא סיפרה את השתלשלות העניינים המטורפת. צפו בסרטון הטיקטוק הוויראלי:

גילתה שאביה הביולוגי הוא לא מי שהיא חשבה (צילום: TIKTOK)

לדבריה של זינקס, לפני שנים היא עשתה בדיקת DNA שגרתית, שתוצאותיה מעולם לא הגיעו אליה. לאחרונה, האחות שאחראית על הבדיקות פנתה אליה וסיפרה לה כי יש ביניהן התאמה ביולוגית, מה שהוביל אותה לבקש מזינקס לעזור לה למצוא את הוריה האמיתיים. לאחר שהעמיקו קצת באילן היוחסין, שני הנשים הבינו שהן אחיות למחצה, כך התברר שאביה של משתמשת הטיקטוק קיים יחסי מין עם אמה של האחרת לפני שנים. 

אחרי שהסיפור פורסם בטיקטוק, תוכנית ריאליטי אמריקאית פנתה אל זינקס ושאלה אותה אם תהיה מעוניינת להעמיק בסיפור המשפחתי שלה, וזו מיד קפצה על ההזדמנות. "סיפרתי לאימא שלי על הסיפור והיא החלה להיכנס לפאניקה. היא סיפרה לי שאבא שלי הוא לא האבא האמיתי שלי", חשפה לפתע הצעירה. בסרטון המשך, זינקס הסבירה כי אביה הביולוגי היה בעצם בן דודו של אביה, ג'רי, איתו אמה קיימה יחסי מין מאחורי הגב של בעלה. 

ההסבר שמאחורי בדיקת ה-DNA שחשפה את האמת (צילום: TIKTOK)

אז בואו נעשה רגע סדר: זינקס היא תוצאה של בגידה, לאחר שאמה נכנסה להריון כששכבה עם בן הדוד של בעלה. כך התברר שגם אמה של אחראית בדיקות ה-DNA קיימה יחסי מין עם אותו קרוב המשפחה. אז לא רק ששתי הגברים שכבו עם אמה של זינקס, שניהם גם שכבו עם אמה של האישה האחרת.