אחרי תקופה ארוכה שבמהלכה זוגות אוהבים נאלצו להסתפק בטקסי נישואים אינטימיים במתכונת מצומצמת, עונת החתונות נפתחה בקול תרועה רמה, מה שאומר שחזרנו לשאלה הגדולה: "מה נלבש לאירוע?".

עונת האירועים, שמקבילה אצלנו לעונה החמה, מאפשרת לנשים רבות לוותר על המניירות ולבחור בשמלה קלילה ומאווררת. בניגוד לחגיגות שמתקיימות בחורף, כמו שלל אירועי השנה החדשה, בקיץ אנחנו מעדיפות להשאיר בבית את הנצנצים והבלינג בלינג, ומחליטות ללכת על לוק נקי שיאפשר לנו לרקוד וליהנות בלי להרגיש חנוקות, שיהיה מספיק מאוורר כדי להתמודד עם החום והלחות ובכל זאת יעניק לנו מראה של מיליון דולר.

צילום: יח''צ, יח''צ חו''ל, זיו שמש
צילום: יח''צ, יח''צ חו''ל, זיו שמש


כדי לענות על שלל הדרישות, מציעות רשתות האופנה ליין של שמלות ערב קלאסיות, שמככבות בו לא מעט שמלות שחורות באין ספור גזרות. מכיוון שאני מאמינה במשפט "כל אישה צריכה לפחות שמלה שחורה אחת בארון", אני ממליצה לך להצטייד בשמלה שחורה, אם עדיין אין לך כזו, אפילו אם את חובבת צבעים מושבעת.

צילום: יח''צ, יח''צ חו''ל
צילום: יח''צ, יח''צ חו''ל


חובבות הצבעים ייהנו מקיץ מלא גוונים. תוכלו לבחור להגיע לאירוע בשמלה בצבע פסטל רומנטי ורגוע, לקרוע את הרחבה בשמלה כתומה וצעקנית, או ללחוץ ידיים עם קרובי משפחה רחוקים בעודך לובשת שמלה בוורוד פוקסייה או בירוק.

צילום: אסף לוי, אודי דגן, יח''צ חו''ל
צילום: אסף לוי, אודי דגן, יח''צ חו''ל


השמלות מעוצבות באורכים שונים, המאפשרים לך לעטות על עצמך את הדמות שאת רוצה להיות. אם בחרת במראה החברה הלוהטת של הכלה, בחרי בשמלת מיני בגזרה צמודה, ולאירוע של העבודה שמלת מקסי תעניק את הלוק הקלאסי שאת מחפשת.