אחד הסיפורים הראשונים והמשעשעים שלי עם אלכוהול התרחש אי שם בסוף שנות השמונים, אני עוד ילדה שלא ממש שותה אבל מצליחה להגניב לכוס משקה שנקרא "פנטזיה". מבעבע עם טעם פירותי ומעט אלכוהול. אני זוכרת שאחרי סיבוב אחד התחלתי לדבר שטויות, וגם סבתא שלי. זה לא ממש שיכר אותנו כמו שנסך על שתינו הילת אושר קלילה באחד מערבי החג. מאז זה הפך לבדיחת המשפחה: "תנו לסבתא פנטזיה". 

יכול להיות שהגזמתי 
מאז כמובן שארסנל השתייה שלי גדל והתנפח לממדים באמת בלתי נתפסים לעומת אותם ימים, אבל עדיין אני מודה שבכל פעם שאני פותחת בקבוק משקה לבדי בין אם בבית ובין אם בים, אני צריכה לתת לעצמי סיבה – כי באמת, אני קצת מגזימה.

ברגעים כאלה אני מעדיפה להתנחם במשקאות אלכוהוליים מרעננים וקלילים שאינם עוברים את 5.5% אלכוהול ואינם בירה (שאני פחות אוהבת בכמויות). בשנה שעברה נתקלתי באחת ההברקות היותר מדליקות של יקבי 'כרמל' שהשיקו את סדרת SPARKLING BUZZ מבעבעים קלילים ופירותיים, לא מתוקים מידי, אבל גם לא חסרי מתיקות לחלוטין, בשלל טעמים :מנגו, רימון, אפרסק – מעולה, מוסקטו, וקריניאנו שמאד מאד מומלץ. 

10 דקות במקפיא וגיליתי את המשקה המושלם לבראנץ', שמחליף סתם מיץ תפוזים שעושה לי כאבי בטן, וגם יש בו אלכוהול ברמה שלא הורסת לי את יום העבודה. הכייף הוא שזה מתאים גם למי שלא שותה יין בדרך כלל, ולמי שסתם מחפשת משהו מרענן בתיק של הים ולא בא לה על בירה או משהו כבד מידי, במיוחד אם זה ביום שישי בבוקר.  

הבאזז החדש 
אז סדרת ה SPARKLING BUZZ התרחבה לה בקיץ הנוכחי ויצאה עם 'באזז אננס'. יש לומר שאננס הוא אחד הפירות האהובים עליי ביקום, ומכיוון שמחירי הפירות לאחרונה הגיעו לגבהים בלתי נתפסים, אני מתחילה להאמין שהדרך היחידה שלי לצרוך אותם בעונה הקרובה היא דרך משקאות אלכוהוליים.

יקבי כרמל, באזז אננס  (צילום: איל קרן)
יקבי כרמל, באזז אננס (צילום: איל קרן)

זה יין זה? 
לפני שאתן שואלות 'רגע, אז זה יין או לא?' – דעו שהמשקה מיוצר מענבים לבנים בתוספת נגיעות קלות של רכז אננס. עולה רק 30 שקלים לבקבוק. אני ממליצה להקפיד על קירור חזק במיוחד כדי להפוך את זה למרווה עוד יותר – כך שאם אתן לוקחות אותו לים, עדיף לקנות שקית של קרח ולשים בתיק. זה לא נמס על הבגדים ומשאיר די הרבה זמן את הבקבוק בטמפרטורה הכי קרובה למקרר.