מרכז המחקר הפלסטיני PSR ערך סקר בקרב התושבים הפלסטינים בגדה המערבית ובעזה, בנוגע למדיניות הפלסטינית, בצל אירועי מבצע שומר החומות, הבחירות לראשות הפלסטינית שבוטלו ובחירת נפתלי בנט לראשות הממשלה. הסקר, שנערך בקרב 1,200 בני אדם, כי במקרה של בחירות לרשות הפלסטינית בין אבו מאזן לאיסמאיל הניה, 59 אחוזים היו מצביעים למנהיג חמאס בעוד 27 אחוזים היו מצביעים ליו"ר הנוכחי. 

עוד מצא הסקר כי 72 אחוז מהנשאלים רוצים לקיים בחירות ברשות הפלסטינית, לרבות במזרח ירושלים וכי אירועי השבועות האחרונים עלה הרצון בהתנגדות אלימה וירדה האמונה כי הסכסוך ייפתר במשא ומתן. לגבי חילופי השלטון בישראל, כחמישית מהנשאלים סברו כי עדיפה ממשלה בראשות נפתלי בנט

בנושא מבצע שומר החומות והעימותים של חמאס עם ישראל, 77 אחוזים מהנשאלים סברו כי חמאס היא המנצחת במערכה, בעוד אחוז אחד בלבד מאמינים כי ישראל יצאה מנצחת. בנוסף לכך, 66 אחוזים סבורים כי השיג את מטרתו בירי על ישראל ו-72 מאמינים כי הירי על ישראל נועד על מנת להגן על מסגד אל אקצא ועל שכונת שייח ג'ארח. 

בנושא הבחירות לרשות הפלסטינית שנדחו למועד לא ידוע, 65 אחוזים מתנגדים להחלטתו של היו"ר אבו מאזן לדחות את הבחירות. שני שליש מאמינים כי מחמוד עבאס דחה את הבחירות מכיוון שחשש מהתוצאות. כאמור, 72 אחוזים מהנשאלים מעוניינים לקיים בחירות ברשות הפלסטינית בעתיד הקרוב – 25 אחוזים אמרו כי הם לא מעוניינים בכך.

הנשאלים נשאלו על העתיד של הסכסוך הישראלי פלסטיני: 61 אחוזים מאמינים כי פתרון שתי המדינות הוא לא רלוונטי יותר, בשל התרחבות ההתנחלויות הישראליות. בעקבות האירועים הבטחוניים האחרונים עלה הרצון באינתיפאדה והתנגדות אלימה – 39 אחוזים מהנשאלים אמרו כי הם מעוניינים בכך. 

גם נושא הממשלה החדשה עלה בסקר – 19 אחוזים סברו כי ממשלה בראשות נפתלי בנט תהיה עדיפה לפלסטינים, לעומת 69 אחוזים שאינם מסכימים עם עמדה זו.