מפיק הסרטים האמריקאי הארווי ויינשטיין, אשר מרצה 23 שנות מאסר שנגזרו עליו על ידי בית המשפט בניו-יורק, יועבר למאסר בקליפורניה בשל אישומים נוספים בגין התקפות מיניות. ויינשטיין צפוי להיות מועבר במהלך חודש יולי, למרות שטרם ברור מתי יפתח המשפט, עקב השבתת בתי המשפט בשל מגפת הקורונה.

בהחלטת בית הדין בניו-יורק, נדחו טענות עורכי דינו של המפיק, אשר טענו כי יש להשאירו בניו-יורק עקב מצבו הרפואי וכן בשל שני ניתוחים שהוא צריך לעבור בעתיד. השופט אף מתח ביקורת על דרכי העבודה של צוות ההגנה וציין כי הם לא הגישו את הבקשה בצורה ראויה. למרות זאת, עורכי הדין הודיעו כי יערערו על ההחלטה.

בקליפורניה, ויינשטיין בן ה-69 יתמודד עם כתב אישום בגין תקיפות מיניות של חמש נשים שונות בין השנים 2013-2004. האשמות הנוספות נגדו מגיעות לאחר שהורשע, כאמור, באונס מדרגה שלישית ועבירות מין נוספות בבית המשפט בניו-יורק במהלך שנת 2020.

מתוך חמש המאשימות נחשפה זהותה של מתלוננת אחת בלבד, לורן יאנג, אשר טוענת כי מפיק העל לשעבר, הזמין אותה לחדרו במלון בשנת 2013 לאחר פגישה ביניהם בשכונת בוורלי הילס, שם הוא לכד אותה בחדר השירותים, נגע בחזה וביצע מעשה מגונה. מעשיו של ויינשטיין נגדה לא מופיעים כחלק מכתב התביעה, אלא היא זומנה להעיד נגדו על מנת להעיד על דפוס התנהגותו.