תוכנית נקמה משותפת, של שתי נשים שנבגדו על ידי אותו הגבר, עלתה לכותרת בבריטניה בימים האחרונים והדהימה את העולם. על פי הדיווח באתר החדשות Candy News, המהנדסת קריסטן בישופ, בת ה-33, ומנהלת המכירות סופי מילר, בת ה-26, יזמו טיול משותף לאיסטנבול שבטורקיה במטרה להפתיע את בן הזוג הבוגד ולהתעמת איתו יחד. 

הגבר, המכונה בתקשורת "אדם" כשם בדוי להגנה על זהותו, החל להתראות עם בישופ כשמונה חודשים לפני שהאישה אחרת, מילר, חשפה את הפרשה. בחודש מרץ האחרון מילר יצרה קשר עם בישופ והשאירה עבורה הודעה קולית בה היא סיפרה לה שגיליתה כי הן מתראות עם אותו הבחור. המידע אושר אחרי שהשתיים קיימו שיחת וידאו בה אפשר היה לראות את אדם ברקע. 

לגמרי במקרה הידיעה על החיים הכפולים של אדם נחשפה ארבעה ימים לפני שהוא ובישופ היו אמורים לנסוע לחופשה בטורקיה. בראיון לסוכנות הידיעות רויטרס השתיים סיפרו כי הן החליטו לאחד כוחות ולהפתיע את בן הזוג בנקמה מהסרטים. "דאגנו לטוס בנפרד, סופי טסה קצת אחרינו כדי שהוא לא יראה אותה בטעות בדרך", אמרה בישופ.

כשהגיעו אל שדה התעופה באיסטנבול, בישופ ומילר נפגשו בשירותי הבנות ויצאו משם יחד עם ראיות חותכות ומצולמות לבגידה. "הוא היה בשוק, מעולם לא ראיתי אותו חסר מילים עד לאותו הרגע", בישופ סיפרה. אחרי שהכל התפוצץ, השתיים סיפרו לאדם שהן החליפו את כל ההזמנות לאטרקציות על שמה של מילר וכי הן הפכו את הטיול הזוגי לחופשת בנות בת שמונה ימים. "זה הכי טוב שיכולנו להוציא מהסיטואציה המצערת הזו, ועל הדרך גם מצאנו חברות נהדרת", הן סיפרו.