מכתבה הראשון של אמו של הקצין בפרשת "התיק השקוף", אותו כתבה לו עם מעצרו הראשון, פורסם היום (ראשון), בעמוד הפייסבוק שהוקם לזכרו. "אנחנו שרויים באפלה והמומים מהסיטואציה", כתבה בתחילת המכתב.

"אנחנו מקווים שהם ישחררו אותך כמה שיותר מהר, לשוב אלינו, לארוחות, אנחנו מחזקים אותך ובטוחים שתצא מהמצב בצורה הטובה ביותר ויבינו שטעו לגביך. אנחנו עוד נבהיר למי שמטיל ספק שאתה בן טוב וחייל מעולה.. המפקדים שלך החמיאו לנו על הבן המוצלח שאתה, והמזל שנפל בחלקם שאתה משרת אצלם, אם נצטרך, נביא אותם להעיד בעדך", כתבה האם.

מכתבה של אמו של קצין אמ''ן שמת בכלא הצבאי (צילום: ללא קרדיט)
מכתבה של אמו של קצין אמ''ן שמת בכלא הצבאי (צילום: ללא קרדיט)

"דואגת לך ומקווה שאתה מחזיק מעמד. מבקשת שתהיה חזק, ולמרות שהזמן לא עובר עכשיו, מקווה שזה יכן יגמר ממש מהר ותוכל לשכוח מכל מה שקרה", כך חתמה את מכתבה.

כזכור, במהלך סוף השבוע אירעה האזכרה לציון השלושים למותו של הקצין. במהלכה, ביקרו הוריו של הקצין את התנהלות צה"ל ואמרו כי בנם "מצא את עצמו נדרס ללא רחמים על ידי מערכת צבאית".  עוד הוסיפו כי "הצבא קיבל לידיו חייל בריא שהתמסר ליחידה, משעות השחר עד מאוחר בלילה, הרבה פעמים עם תוצאות מדהימות, וכשמסיבה לא מובנת ביצע מעשים לא מוסברים, הוחלט שרק מאסר ארוך יפתור לצבא בעיה כלשהי, או שישבור אותו או גם וגם".