ראש הממשלה נפתלי בנט קיים הערב (ראשון) דיון מיוחד, עם צמרת משרד הבריאות וביניהם שר הבריאות ניצן הורוביץ ומנכ"ל המשרד פרופסור חזי לוי, בעקבות החשש מהתפרצות נוספת של נגיף הקורונה בישראל. הדיון התקיים על רקע אבחונם של חולי קורונה חדשים, אשר נדבקו בווריאנט ההודי של הנגיף. בין המשתתפים בדיון היו גם שרת הפנים איילת שקד, השר לביטחון פנים עמר בר לב, היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט וכן בכירי משרד האוצר, המשטרה וגורמים מקצועיים נוספים.

בדיון דובר על הדרכים למניעת כניסת וריאנטים מחו"ל, כאשר המשתתפים ביקשו להגיע לפתרון שיבלום אותם תוך מינימום הגבלות על טיסות נכנסות ויוצאות. בין ההחלטות שהתקבלו, הוסכם על הגדלה משמעותית של מתחם הבדיקות בנתב"ג, תוך שיתוף פעולה בין משרד הבריאות למשרד התחבורה. צוות המומחים של המשרד סבור כי יש להמליץ על חיסון בני ה-12-15 באופן גורף.

כמו כן הוסכם על הגברת אכיפת הבידוד לשבים מחו"ל - גיוס 250 שוטרים באופן ייעודי למשימת האכיפה לפרק זמן מוגבל, הגדלה משמעותית של מספר עמדות הבדיקות בנתב"ג, קמפיין הסברה ייעודי לחידוד החשיבות שבשמירה על הנחיות הבידוד בקרב שבים מחו"ל, מילוי טופס נוסע יוצא וחתימה על תצהיר טרם עליה לטיסה, על מנת לוודא אי הגעה לשש המדינות שבסיכון גבוה: ארגנטינה, רוסיה, הודו, דרום אפריקה, מקסיקו וברזיל וכן איסור יציאה למדינות בסיכון גבוה, אלא באישור מראש של ועדת חריגים.

רה"מ בנט אף הנחה את המל"ל לקיים עבודת מטה לבחינת אי ההתאמה בין מספר מפרי הבידוד מבין השבים מחו"ל לבין מספר הקנסות שהוטלו בפועל ואת היועמ"ש לבחון הטלת קנסות על הורים לילדים מפרי בידוד במסגרת חוק הקורונה.