ניתוח חירום קיסרי, שהתקיים בבית החולים בדנוור שבקולורדו, ארה"ב, השאיר אחריו צלקת חמורה בעקבות חתך עמוק שפגע בלחייה של התינוקת. האם, ריז'האנה וויליאמס, הייתה אמורה ללדת את בתה ביום רביעי האחרון באופן טבעי, אך בשל סיבוכים היא הועברה אל חדר הניתוח. אחרי שהתינוקת יצאה לעולם, הוריה הבחינו בשריטה רצינית על לחייה של התינוקת, קיאני, שנדרשה ל-13 תפרים כדי שתיסגר. צפו בראיון עם הזוג וויליאמס אחרי הלידה: 

בראיון לערוץ החדשות FOX31, הזוג וויליאמס התייחס לנושא: "ניסנו להיות סבלניים לגבי מה שקרה כי יש הרבה דברים שאנחנו לא מבינים בניתוח קיסרי, אך מעולם לא שמעתי על מקרה בו הרופא חותך לא רק את הבטן, אלא גם את העובר". אחרי הבהלה הראשונית, רופא פלסטי הגיע מיד אל המקום ותפר את לחייה של קיאני הקטנה. על פי הרופאים, פרצופה של התינוקת היה קרוב מדי אל השלייה, שנחתכה בסכין עמוק מדי, מה שגרם לפניה של התינוקת להיפצע.

בימים אלו המשפחה תובעת את בית החולים ודורשת כי המנתחים יישאו באחריות על פציעת התינוקת. בהצהרה של דובר בית החולים הוא הסביר: "דנוור בריאות הייתה בקשר ישיר עם המשפחה. אמנם מדובר בסיבוך רפואי נדיר שהתקיים במהלך הניתוח הקיסרי אך התמקדותנו היא תמיד במתן טיפול לטובת האם והילד". בנוסף לו, אחות מקומית בשם ליסה מארק התייחסה גם כן ואמרה: "ביצעתי למעלה מ-2,500 לידות וסייעתי בהרבה ניתוחים קיסרים – מעולם לא שמעתי על דבר כזה". 

כמו כן, בימים אלו בני משפחת וויליאמס מנהלים עמוד גיוס המונים GoFundMe, במטרה להשיג כסף לעורך דין כדי שיוכל לייצג אותם בתביעה. על הבקשה הם כתבו: "ב-15 ליוני 2021 נסענו לבית החולים בדנוור להביא את בתנו, קיאני, ובמהלך הניתוח הקיסרי היא נחתכה עמוק בלחי השמאלית ועשו לה 13 תפרים בפנים. זה לא מקובל! אין לנו את הכסף לעורך דין ונשמח לעזרה ככל האפשר".