חבר הכנסת משה גפני (יהדות התורה) תקף בזעם הערב (שני) את ראש הממשלה נפתלי בנט וכינה אותו "חתיכת אפס! יא בושה! מה עשית בשבוע הזה?!". את הדברים אמר במליאת הכנסת, וביקר בחריפות את הממשלה על אופן הטיפול שלה בנתב"ג, ברקע העלייה בתחלואת הקורונה.

"איך הוא עמד ונאם ודרש שראש הממשלה לא בסדר, לא מטפל בקורונה כמו שצריך וצריך לעשות א' וצריך לעשות ב'. הנה הוא הפך ראש ממשלה, לא עברו חמישה ימים והקורונה חוזרת!", המשיך בטון האגרסיבי שלו.

"נפתלי בנט עמד כאן, אנחנו שמענו אותו אומר - 'היה צריך לסגור את נתב"ג', מה עשית בשבוע הזה, שיש את כל הדבר הזה?! אם אני חס וחלילה הייתי איתו בקואליציה הייתי כובש את פניי בקרקע!", סיכם גפני את דבריו.

חבר הכנסת דודי אמסלם חיזק את דבריו של גפני, באומרו כי בנט "הוא האיש שכתב את הספר 'איך לנצח את הקורונה'". בנוסף, תקף במליאה את הממשלה החדשה, וטען כי מנסור עבאס הוא "הבן אדם שמנהל בפועל את המדינה. החבורה שיושבת פה באמצע (הכוונה לראשי מפלגות הקואליציה) תקבל את האישור שלו, כל בוקר הם יעשו לו מסאז' וישאלו אותו אם הוא צריך עוד כסף".

דודי אמסלם תוקף את הקואליציה. צילום: ערוץ כנסת

"מר עבאס, השגת הישג עצום, 53 מיליארד שקל ועוד 500 מיליון שקל קופה קטנה, אמרתי לך, זה 15% מתקציב מדינת ישראל, זה מגיע כמעט לתקציב הביטחון. אני מצדיע לך, במקום שזה ילך לעיירות הפיתוח, במקום שזה ילך לקצבאות הזקנה, הבאת את זה למגזר שלך, והם מכרו לך את זה, נתנו לך, אתה מבין מי זה בנט? מי זה לפיד? זה חבורת אנשים שימכרו לך את הכל, רק שתדע, במקום שיעזרו אזרחי מדינת ישראל ליהודים בפריפריה", הוסיף.

אמסלם המשיך: "חבורה של נוכלים, אין לי מה להגיד, נראה אתכם מוציאים אותי, אתם אפסים, בושה וחרפה, גועל נפש, אל תיגע בי, תתביישו לכם, איך תסתכלו על המשפחות שלכם בעיניים? בושה וחרפה, אין לכם אלוהים, אתה מוביל את זה אבי ניסנקורן בצורה הכי מגעילה. תתבייש לך, אני בז לך. את הדברים אמר בעבר מר מיקי לוי, ששנים צרח פה כמו בלול תרנגולות והיום הוא מבקש מאיתנו לסתום את הפה". 

הוא דיבר על החוק הנורבגי וטען כי מי שעשה את החוק זה גנץ" וטען כי "השמאל הם האנשים הכי אלימים במדינת ישראל והכי מושחתים הלכה למעשה".

בסוף דבריו, אמסלם גידף את זאב אלקין, שר הבינוי והשיכון, באומרו כי הוא "התחיל בקדימה, עבר לליכוד, עבר לסער, הוא ימשיך לערוק, הוא אופורטיוניסט, גרידי, אף פעם לא הסתפק במועט, עאלק דואג לארץ ישראל, הוא דואג למשפחת אלקין בלבד. הוא הולך לכאן ומדבר, הרי הליכוד דיבר אותו וזה הטעות שראש הממשלה עשה".