משבר "חוק למניעת איחוד משפחות": שר המשפטים לשעבר חיים רמון שוחח הבוקר (שלישי) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM והתייחס לסוגיה: "זה חוק מאוד חיוני, חשוב, אני אפילו דחפתי לחקיקתו. החוק טוב, חבל שהוא בגלל סיבות שאני לא רוצה להיכנס אליהן לא הצלחתי לחוקק חוק הגירה למרות שניסיתי". 

"מי שמנע את חוק ההגירה ועשה מכשולים הייתה מערכת הייעוץ המשפטי בתקופתי כשר המשפטים", חשף רמון. 

בהמשך דבריו, טען שר המשפטים לשעבר: "זה המבחן הוא של הקואליציה והיא הבינה את זה. אם החוק לא יעבור עכשיו, ימצאו פתרון. הקימו ממשלה עם מרצ ומנסור עבאס, יש לכך מחירים. אתם באים אל הליכוד ואומרים אנחנו הקמנו ממשלה עם אנשים שפוגעים בביטחון ואנשים שנגד מדינה יהודית ובואו תצילו אותנו. תגיד להם תצטרפו לממשלה, אנחנו לא רוצים להסתמך עליהם". 



כמו כן, רמון תמך בהחלטת ראש האופוזיציה שלא להצביע בעד החוק ואמר: "האופוזיציה היא לא רשת ביטחון בשום מקרה לקואליציה שנסמכת לדעת ראשיה על מפלגות שפוגעות בביטחון המדינה באופן קשה. זה הליך בירוקרטי שאורך זמן רב, בשנה הזאת ימצאו פתרון, חוק הגירה ודברים מהסוג הזה".

בסיום, השר לשעבר התייחס גם לשאלה מה יעלה בגורלה של הקואלציה אם החוק לא יעבור ואמר: "אם הקואליציה לא תצליח לגייס רוב והחוק לא יעבור היא בבעיה ועל שרידותה יהיו שלושה סימני שאלה. זה מעיד האם הממשלה יכולה להתגבר על מחלוקות בנושא חשוב ואם האופוזיציה מחליטה להבין מה זה אופוזיציה".