בזק הכריזה היום (שלישי) על הדור הבא של רשת האינטרנט הביתית, ומשיקה את ה-FTTR, סיב אופטי המגיע גם לחדרים עצמם, ומעצים את חווית הגלישה למשתמשים. כמו כן, הושק שירות חדש המאפשר גלישה בווייפיי במהירות של עד 1 ג'יגה גם בחדר נוסף בבית. השירות החדש מאפשר פתרון של גלישה איכותית גם לאזורים בבית שבהם אין קליטה כגון ממ"ד, מרתף או קומה עליונה. השירות כרוך בהשחלת סיב עד לחדר בהתקנת טכנאי.

בנוסף, בבזק השיקו את מהירות הגלישה הגבוהה בישראל, ומהגבוהות בעולם - 2.5 ג'יגה - במחיר של 149 ש"ח לחודש (לא כולל ספק אינטרנט), זאת עם התרחבות הפריסה והעלייה בביקוש לקצבים גבוהים. בחברה השיקו גם את הדור החדש של נתב ה-Be הקיים, ה-Be Fiber. הנתב החדש מאפשר גלישה בקצב של 2.5 גיגה ובנוסף תומך בחיבור של 128 מכשירים במקביל.

מהירות הגלישה שנמדדה (צילום: סתיו נמר)
מהירות הגלישה שנמדדה (צילום: סתיו נמר)

בחברה ציינו כי  ה-Be Fiber הוא נתב עוצמתי ומתקדם, הטוב מסוגו, המשלב טכנולוגיה חדשנית ומגוון שירותים מתקדמים כגון הגנה מפני איומי סייבר, יחידת Mesh מובנית, אינטרנט אלחוטי מהיר יותר וטווחי כיסוי נרחבים יותר. כמו כן, הוא בעל עיצוב מודרני המתאים לחלל המרכזי של הבית.  

במקביל להשקת הנתב החדש בבזק הודיעו גם על השקת Mesh Fiber - המאפשר חווית גלישה רציפה ובעלת טווח רחב בכל הבית. שירות ה-Mesh Fiber מאפשר גלישה בתקן WiFi 6 בכל הבית עם יכולת נדידה חלקה בין החדרים.

דודו מזרחי, מנכ"ל בזק ציין: "הבטחנו וקיימנו. רק בינואר האחרון בזק החלה בפריסת סיבים בקצב חסר תקדים, כאשר בחצי שנה בלבד פרסנו תשתית סיבים המגיעה לכ-680 אלף משקי בית. אני גאה לבשר כי כבר היום רשת הסיבים של בזק היא הגדולה והנרחבת בישראל, וכי עד סוף השנה אנחנו צפויים להגיע לכמיליון משקי בית". הוא הוסיף כי "בזק מחוללת מהפכה בתחום הסיבים ומשנה את שוק האינטרנט בישראל, זאת באמצעות קצב פריסה חסר תקדים והיקף כיסוי הכולל 80% ממשקי הבית בישראל במרכז ובפריפריה". 

קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית השיווק והחדשנות בבזק אמרה כי "מחקרים שביצענו מראים כי הדבר החשוב ביותר ללקוחות הוא חווית הגלישה בבית. ללקוחות חשוב אינטרנט יציב וגלישה רציפה בכל חדרי הבית, בטח לאור השינויים שחלו בדפוסי השימוש של כולנו בשנה האחרונה. בזק מכריזה על הדור החדש של משפרי הגלישה בבית, המאפשרים גלישה במהירות של גיגה בכל חדר בבית. פריסת הסיבים האינטנסיבית של בזק, יחד עם קצבי הגלישה המהירים במיוחד והמוצרים החדשים שלנו, יאפשרו לבזק להמשיך ולהוביל את שוק התקשורת בישראל".

בתוך כך, בזק תעלה מחר בקמפיין פרסום בהשקעה גדולה בכיכובם של גידי גוב ועומר אדם שמצטרף אליו זו הפעם השלישית. כמו בקמפיינים הקודמים של בזק, גם הפעם בחרה החברה לבצע גרסת כיסוי לאחד מהלהיטים הגדולים והפעם הוחלט להיט מפורסם מאוד של בריטני ספירס – ooops I did it again , שבמרכזו האמירה של בזק על מהלך ענק נוסף של החברה בתחום האינטרנט המהיר ובמקביל קריצה לשיתוף פעולה קודם של גידי גוב ועומר אדם באחד מהקמפיינים המוצלחים של בזק, כל זאת תחת המסר - בזק מביאה את הדור הבא של האינטרנט - אינטרנט הסיבים של בזק- הכי מהיר בישראל.  

מחירים:

  • לרגל ההשקה בזק מציעה הנחה של 50 אחוזים על גלישה במהירויות 1 ו-2.5 ג'יגה לשלושת החודשים הראשונים - 74.5 שקלים לחודש לקצב 2.5 גיגה ו-59.5 שקל לקצב 1 גיגה.
  • נתב ה-Be Fiber ניתן ללקוחות במודל שכירות בעלות של 19.90 שקל לחודש, בדומה למחיר הקיים לנתב Be היום. ניתן להתחבר לחבילה הכוללת את נתב ה-Be Fiber  יחד עם ה-Mesh Fiber הכולל חיבור לסיב נוסף בבית בעלות של 39.90 שקל לחודש.
  • ה-Mesh Fiber יהיה זמין ללקוחות מחודש יולי ומחירו יעמוד על 19.90 שקל לחודש. ניתן להתחבר לשירות גם באמצעות חבילה הכוללת את נתב ה-Be החדש בעלות של 34.90 (Be פלוס Mesh).