השר המקשר בין הממשלה לכנסת, זאב אלקין, נפגש היום (רביעי) עם חבר הכנסת אחמד טיבי, שם סוכם כי מפלגתו של האחרון תעמוד בראשות הוועדה למעמד האישה, סגן יו"ר הכנסת, שניים מחברי המפלגה יהוו חלק מוועדת הכספים, כמו גם עשרה מושבים נוספים ביתר הוועדות.

בתוך כך, ראשי הקואליציה הציעו לסיעות האופוזיציה את ראשות הועדה לביקורת המדינה, ראשות וועדת המדע וראשות הוועדה לקידום מעמד האישה. מסתמן שהליכוד יקבל את ראשות הוועדה הבכירה מביניהן, שהיא הוועדה לביקורת המדינה, וש"ס תעמוד בראשות ועדת המדע. הוועדה לביקורת המדינה היא ועדה שעיקר תפקידה ביקורת על פעולות משרדי הממשלה, לכן נקבע בתקנון הכנסת שיושב ראש הוועדה יהיה מסיעות האופוזיציה.

עד כה הוקמו בכנסת רק שתי ועדות זמנויות - ועדת החוץ והביטחון, שבראשה עומד רם בן ברק וועדת הכספים שבראשה עומד אלכס קושניר. חברי האופוזיציה מתרעמים כי אי הקמת הוועדות הקבועות גורמת לשיתוק של הכנסת.

מלשכתו של ח"כ יעקב גפני מיהדות התורה ומלשכת יו"ר סיעת ש"ס ח"כ מיכאל מלכיאלי נמסר כי "טרם התקבלה הודעה רשמית על הרכב הוועדות. את המגעים בנושא מול יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן מנהל יו"ר סיעת הליכוד יריב לוין".