האייפון 13 יושק ככל הנראה באמצע חודש ספטמבר, זאת בהתבסס על ההיסטוריה של החברה, שכן אפל השיקה מדי שנה את מכשירי הדגל החדשים שלה באותו המועד. עם זאת, היו כמה מקרים בהם החברה השיקה מכשירים במועד אחר - בהם האייפון X וה-XR שהושקו בחודשים אוקטובר ונובמבר (בהתאמה), סדרת ה-SE שהושקה באביב, וכמובן שלא נשכח את סדרת האייפון 12, שהשקתה נדחתה בחודש בשל הקורונה. 

האנליסט דניאל איבס, מחברת וודבוש סקיוריטיס, פרסם תחזית לפיה אירוע ההכרזה צפוי להתקיים בשבוע השלישי של חודש ספטמבר. הוא לא ציין תאריך מדויק, אך החברה בדרך כלל עורכת את האירועים שלה בימי שלישי, כך שהאירוע יתקיים ככל הנראה ב-14 בספטמבר. לדבריו, ההזמנה המוקדמת תיפתח (כמדי שנה) ביום שישי באותו השבוע של ההכרזה - במקרה הזה מדובר ב-17 בספטמבר, וההשקה הרשמית בחנויות תהיה ב-24 לחודש. המידע מתבסס ככל הנראה על מקורות בשרשרת האספקה, כך שהוא עשוי להיות אמין. 

המכשירים לא צפויים לעבור שינוי חיצוני משמעותי, אם כי דווח על כך שהחברה בודקת מספר צבעים וגימורים חדשים למכשירים. שינוי אחד מהותי שכן יהיה ככל הנראה במכשירים החדשים הוא הקטנה של המגרעת, שנמצאת בראש המכשירים מאז האייפון X שיצא ב-2017. בנוסף, איבס טען עוד כי הסדרה צפויה לכלול מכשיר בעל אחסון של 1 טרה-בייט, לצד נפחים קטנים יותר, וכי כל הדגמים ישלבו במערך הצילום האחורי חיישן LiDAR לאיסוף עומק. דיווח נוסף שעולה וייתכן שיבאס משתמשים רבים הוא השינוי הצפוי במערך הצילום האחורי - שיבלוט יותר מאשר באייפון 12.